Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Madonna

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    RE: Madonna

    Ik denk dat je die 8mm vakantiefilm bedoelt uit 1992.
    Dit is een film die in augustus al eens is gepost op France-Vidcaps, in 20 stukken geknipt (was 112Mb), en voorzien van een oud frans liedje per geknipt stukje.
    Is wel interessant materiaal, zeker ook omdat Naomi Campbell er in voorkomt maar de kwaliteit is zo slecht dat ik niet de moeite neem om naar de videoband op zoek te gaan die ervan blijkt te bestaan.

    Zie ook France-Vidcaps
    Reageer

    Madonna

    Zojuist heb ik tien filmpjes gedownload, elk rond de 4,6 mb, met een topless of naakte Madonna in de hoofdrol. Het zijn erg aparte filmpjes: de beelden schijnen op video te staan en de muziek op de achtergrond is uit de oude (Franse) doos. De kwaliteit van het beeld is overigens niet denderend.
    Van verschillende kanten is mij verzekerd, dat het echt Madonna is. Kent iemand deze video (en heeft iemand betere kwaliteit) ? Ik heb er nog nooit van gehoord.
    In de yh groep http://groups.yahoo.com/group/mikkers709/ heb ik deel 1 gezet (naam: french old songs).
    Reageer

    RE: Madonna

    Leuke site met een aantal recente clips van madonna.
    [Link
    Reageer

    RE: Madonna

    Ik heb net een scene uit Swept Away in m'n [Yahoo-group gezet, er is even haar ***** te zien en een stukje waar ze naakt op het strand ligt van een afstandje.
    Reageer

    Madonna
    Heb ook maar is een Yahoo groep aangemaakt. Kwam 2 filpjes tegen die ik in iedergeval nog niet heb gezien.

    [Yahoo group

    **Aangepast door: PropheT / 2003-01-17 22:33:57**
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
93 views
Laatste bericht
1 antwoord
7k views
Laatste bericht
1 antwoord
709 views
Laatste bericht
11 reacties
7k views
Laatste bericht
1 antwoord
3k views
Laatste bericht
0 reacties
209 views
Laatste bericht
0 reacties
203 views
Laatste bericht
0 reacties
180 views
Laatste bericht
Werken...
X