Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Snapchat

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Er stond duidelijk bij dat ik een abonnement af moest sluiten voor een game of ringtone.
    Snapchat is net zoals Instagram een GRATIS app.

    Sluit geen abo's af op zulke verplichte ringtones e.d. want daar kom je niet meer van af....en kost je giga geld.

    Wat jij veel beter kan doen als je toch zulke app wil gaan gebruiken zoals Insta en snapchap,
    is toch gewoon zien dat je aan een oude smartphone komt.
    Die zijn er toch genoeg.....ik heb hier zelf ook nog een vorige liggen.
    Die worden ze aan de straatstenen toch niet meer kwijt en kan je vaak gratis krijgen.
    Daar hoef je dus geen abo voor af te gaan nemen bij een provider met simkaartje e.d. en je kan er dan ook niet mee bellen.

    Maar je kan hem wel instellen op je wifi en zo kan je ermee het IInet op.
    Ikzelf heb ook geen Inet op de mijne ...ik heb alleen maar een bel acc.
    Het Inet kan ik dus alleen maar op als ik thuis in mijn wifi omgeving zit of b.v. als je bij familie of vrienden bent en je daar op hun wifi kan.
    Of op een wifi hotspot.
    Reageer

    Snapchat
    Hey allemaal,

    Ik volg sinds enkele dagen de Instagram Stories van mijn favoriete vrouwen, maar er is ook nog zoiets als Snapchat. Ik heb zelf geen mobiele telefoon, maar heb even gekeken of ik Snapchat op mijn pc kan installeren. Ik kwam een Google Chrome extensie tegen en die heb ik geïnstalleerd. Ik wilde toen een account bij Snapchat aanmaken, maar ik stuitte op een gegeven moment op een 'verificatie' waarbij ik een mobiel telefoonnummer moest opgeven. Nu is dat niet het grootste probleem. Als het alleen om de verificatie gaat, kan ik wel een nummer van een vriend opgeven, maar ik vertrouwde het niet. Er stond duidelijk bij dat ik een abonnement af moest sluiten voor een game of ringtone. Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe en op welke manier ik een account bij Snapchat zou kunnen nemen zonder gebruik van mobiele telefoon en zonder abonnementen af te hoeven sluiten? Ik heb ook een account op Instagram en zonder daar foto's op te plaatsen (dat lukt alleen met een smartphone), kan ik de account toch gebruiken om mijn favo dames te volgen.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.
    GRTZ
    Huusje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X