Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Android - Chrome - Adblock

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Op dit forum weet ik niet of iemand die host gebruikt, maar op enkele andere internationale fora wel heel veel. Vandaar mijn vraag of die openende pagina's door middel van een extra filter in Ublock Origin kunnen worden geweerd.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Dat er plots een site opent met reclame in een nieuw venster, heeft ImageBam ook al.
    Bij mij hangt de pc voor 30 seconden vast als ik een afbeelding van Imagebam open. Zeer irritant. Zal waarschijnlijk komen door de AdBlocker die deze nieuwe tab niet accepteert.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Wanneer je dit doet wordt er regelmatig ook een nieuwe site met reclame geopend.
    Dat er plots een site opent met reclame in een nieuw venster, heeft ImageBam ook al.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Mijn vraag gaat ook over adblockers dus ik gooi hem even in deze draad! Bij de host Imagetwist wordt de afbeelding geladen en moet je vervolgens klikken om daadwerkelijk naar de afbeelding te gaan. Wanneer je dit doet wordt er regelmatig ook een nieuwe site met reclame geopend. Ik gebruik UBlock Origin en die kan dit probleem niet voorkomen. Ik zie echter dat je filters van derden aan Ublock Origin kan toevoegen. Iemand die hier ervaring mee heeft en weet iemand met welk filter ik bovenstaande probleem kan voorkomen? Alvast bedankt!!
    Kun je me zeggen wie deze host gebruikt? Want doorklik hosts zijn betaal-hosts (money-making hosts) en die zijn op het forum niet toegestaan.
    Reageer

    #5
    Mijn vraag gaat ook over adblockers dus ik gooi hem even in deze draad! Bij de host Imagetwist wordt de afbeelding geladen en moet je vervolgens klikken om daadwerkelijk naar de afbeelding te gaan. Wanneer je dit doet wordt er regelmatig ook een nieuwe site met reclame geopend. Ik gebruik UBlock Origin en die kan dit probleem niet voorkomen. Ik zie echter dat je filters van derden aan Ublock Origin kan toevoegen. Iemand die hier ervaring mee heeft en weet iemand met welk filter ik bovenstaande probleem kan voorkomen? Alvast bedankt!!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X