Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Cupmaten Nederlandse Celebs

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door droeftoeter Bekijk bericht
    Ik zeg een Anita Doth, Bo Maerten, Angela Esajas alleen een DD
    Bedankt voor de tip. Ik heb ze er gelijk bijgezet en een nieuwe ranglijst gemaakt. Meer aanvullingen zijn welkom.
    Aangepast door Booplover; 4 juni 2011, 17:40.
    Reageer

    Deze ranglijst is gebaseerd op schattingen n.a.v. foto's, tv-beelden en in enkele gevallen naar eigen zeggen. Aanvullingen en andere reacties zijn welkom. Er zullen vast nog meer babes zijn met cup D of groter.

    Ik zeg een Anita Doth, Bo Maerten, Angela Esajas alleen een DD
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door vanessa1 Bekijk bericht
    volgens mij heeft conny ( vanessa) wel echte ik zie daar een ster bij staan
    Tijdens haar zangcarrière (nou ja, zingen kon ze eigenlijk niet) waren ze wel echt en ook al heel groot.

    Op sommige latere foto's kun je wel duidelijk zien, dat ze er iets aan heeft laten doen. Het ziet er wat onnatuurlijk uit. Ik denk dat ze haar borsten niet zo zeer heeft laten vergroten, maar qua vorm en stevigheid heeft laten corrigeren. Ze had van zichzelf al DD of in die orde van grootte.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door BikiniBandje Bekijk bericht
    Waarom staat victoria koblenko niet in de lijst? die heeft toch ook een flinke C/D
    Zij mag inderdaad niet in deze lijst ontbreken, al denk ik dat het geen D maar C is. Ze zien er inderdaad wel super uit.

    Jammer voor Kim van Kooten, die eruit gaat. Ik laat prinses Mabel op #50 staan, zodat we ook iemand van het koningshuis hebben.
    Reageer

    Waarom staat victoria koblenko niet in de lijst? die heeft toch ook een flinke C/D
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
37 reacties
127k views
Laatste bericht
2 reacties
579 views
Laatste bericht
243 reacties
1.609k views
Laatste bericht
33 reacties
10k views
Laatste bericht
3 reacties
437 views
Laatste bericht
5 reacties
519 views
Laatste bericht
1 antwoord
1k views
Laatste bericht
0 reacties
551 views
Laatste bericht
Werken...
X