Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Nieuwe Foto Host

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    http://bigpichost.com/index.html


    Heb wat dingen geupped vanmorgen, geen verkeerde host zo op het eerste gezicht lijkt me..
    Reageer

    #2
    Iemand enig idee of die bulkuploader optie van Imagevenue een beetje naar behoren werkt?
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Masque Bekijk bericht
    Sinds kort gebruik ik http://www.1pix.org/multi/index.php. (...) het eerste plaatje van 10 februari 2009 het nog steeds doet. Een vrij stabiele host, dacht ik zo.
    Nog geen minuut nadat ik wat caps van Sanne Boswinkel uploadde, zie ik dit:

    Account Suspended

    If you are the account owner, you should have received a notification regarding this.
    - If you have questions kindly open a support ticket via the control panel -

    Best regards,
    Your Servage.net team
    Het eerste plaatje dat naar 1pix werd geüpload, was van 10 februari 2009 - morgen dus precies een jaar geleden. Ik ga ervan uit dat ze de rekening voor dit jaar nog even moeten betalen. Nou maar hopen dat ze dat ook doen.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door tjaka Bekijk bericht
    Ja dat is heel leuk gezegt, maar dan moet je wel goed kunnen fotosoepen , en hellaas daar ben ik een sul in...
    Nee, hoeft je helemaal NIKS voor te kunnen.
    Je hebt alleen een fotobewerkingsprogramma nodig, en tegenwoordig mag
    je er toch wel vanuit gaan dat iedereen iets eenvoudigs als Paint oid standaard op zijn/haar PC heeft staan.

    Wat je moet doen is gewoon in e.o.a. fotobewerkingsprogramma een foto openen ( kan jij ook)
    en als hij voor je staat kiezen voor 'opslaan als...' en dus voor .jpg kiezen als het dat nog niet was. (kan jij ook)
    Je hoeft zelfs nog geen nieuwe naam te verzinnen, maar is wel handig.

    Wat er gebeurt is nl. dat het plaatje een nieuwe conversie krijgt, idg dus de .jpg
    Als je b.v. al een .jpg hebt (zoals die van safey) en die komt b.v. vanaf een TV kaart,
    dan zit daar vaak nog van alle ( onzichtbare) zooi en info in dat onnodige Kb's vreet, of de .jpg kwaliteit staat echt heel hoog.
    Als die kwaliteit dus voor de helft zou zijn heb je veel minder Kb's nodig......en echt het verschil is met het blote oog niet te zien.
    Dus je caps blijven gewoon normaal scherp/mooi zoals je ze al had. (zie het voorbeeld van Masque )
    Aangepast door Kanus; 9 januari 2010, 12:32.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Roep ik al jaren dat mensen hun caps niet zomaar van b.v. een TVkaart of fotocamera rechtstreeks moeten uppen.
    Als ik die uit je voorbeeld even open in fotosoep en ik sla hem weer op (zonder bewerking oid) is hij bij mij ook 62Kb
    Ja dat is heel leuk gezegt, maar dan moet je wel goed kunnen fotosoepen , en hellaas daar ben ik een sul in...
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X