Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Groot probleem met opnemen van audio TV kaart

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Groot probleem met opnemen van audio TV kaart

    Ahamay schreef: Hallo allemaal,

    Ik een groot probleem met het opnemen van TV signaal;
    Zodra ik een programma opstart, b.v. Intervideo WINDVD recorder dan werkt alles prima. Geluid en Beeld zijn perfect. Maar zodra ik op opnemen druk, krijg ik opeens als geluid harde ruis.
    Ik ken het programma niet maar vaak staat er bij instellingen wel ergens record settings of capture settings.
    kijk dan even of er ergens AUDIO SOURCE staat en of die wel op line in staat als je line in voor het geluid gebruikt
    ik ken het proggie niet dus kan ook net ff anders heten of zo maar misschien kun je het in die richting wel vinden
    Reageer

    Groot probleem met opnemen van audio TV kaart
    Hallo allemaal,

    Ik een groot probleem met het opnemen van TV signaal;
    Zodra ik een programma opstart, b.v. Intervideo WINDVD recorder dan werkt alles prima. Geluid en Beeld zijn perfect. Maar zodra ik op opnemen druk, krijg ik opeens als geluid harde ruis. Dit neemt ie dus ook als audio op, het beeld is wel goed. Als ik het programma dan opnieuw opstart, heb ik nog altijd die harde ruis. Maar wissel ik dan even van kanaal, dan is alles weer in orde.

    Wat zou dit kunnen zijn, dit doet ie ook bij ander programma's zoals chris tv of het originele cinergy programma? Verder heb ik ook al geprobeerd het line in volume (Geluid in configuratie) en het opname volume (Programma) te wijzigen, zonder resultaat.

    De kaart heeft altijd perfect gewerkt, dus hardwarematig kan het eigenlijk niet zijn. Misschien een driver probleem?

    Alvast bedankt voor alle hulp,

    Groeten,

    Maurice

    Hardware:

    Terratec Cinergy 400 en als geluidskaart een onboard SoundMax 5.1 (Asus K8V Mainboard). Processor AMK 3000 1024 MB ram. Het geluid is gewoon doorgelooped van de tv kaart (line out) met mijn geluidskaart (line in) via een kabeltje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X