Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

plaatjes vergroten need help

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: plaatjes vergroten need help

    Wij hebben een programma dat precies voor dat doel gemaakt is: PhotoZoom Professional

    Dit maakt vergrotingen met onze gepatenteerde "S-Spline" techniek (Bicubic, B-Spline, Lanczos enzo zitten er trouwens ook in) waardoor de scherpte en contrast van het origineel bewaard blijft. Dus geen blokkerige plaatjes zoals bij andere vergrotingstechnieken!

    Batch processing om heel veel plaatjes tegelijk te vergroten zit er ook in, werkt gewoon simpel en goed.

    We hebben er al heel veel prijzen en awards mee gewonnen, en in reviews en tests met vergelijkbare producten komt PhotoZoom Pro er bijna altijd als beste uit. En het wordt ook nog eens gemaakt door een stel enthousiaste hardwerkende Nederlandse gasten, dus wat wil je nog meer

    Mocht iemand interesse hebben, ik geef graag een dikke korting. Want ik weet hoe dat werkt met warez enzo, vast niet alle bezoekers hier kopen al hun shit legaal

    Als iemand nog vragen over het programma heeft.. ik beantwoord ze graag, post ff hier of op onze site.


    **Aangepast door: rogier_e / 2005-11-09 00:54:04**
    Reageer

    #2
    RE: plaatjes vergroten need help

    opmerking bij het vergroten van plaatjes:

    Dit gaat ten koste van de kwaliteid (je vergroot de piksels, het wordt daardoor "blokkeriger") en ook als je ze terug brengt naar de orginele size tijdens het bekijken zijn ze lager in kwaliteid als het orgineel..

    tip: behoud ook de orginele (kan gewoon in infranview)

    bij het verkleinenen... als je dat doet om minder kb te hebben kan je meestal beter(mooier) de jpeg komprimatie aanpassen en niet de size.. zet hem op 70% en ze zijn vaak al een stuk minder kb


    **Aangepast door: theo@home / 2005-08-19 01:34:02**
    Reageer

    #3
    RE: plaatjes vergroten need help

    Thanx hamkazo ik heb het nu wel voor elkaar gekregen
    Reageer

    #4
    RE: plaatjes vergroten need help

    Miky schreef:
    Ik heb overal op irfanview gekeken maar ik krijg het niet voor elkaar om meerdere plaatjes tegelijk te verkleinen.
    Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen wat ik moet doen.

    **Aangepast door: miky / 2005-08-13 15:11:33**
    Als je in het irfanview hoofdscherm zit druk je op de b (b staat voor Batch Conversion)

    Onder imput files (links) voeg je de fotos in
    Dan stel je de output directory in

    Rechts onderaan staat: Set advanced options
    in dat menu zoek je naar: Resize
    daar kun je inches, pixels en cm instellen
    Reageer

    #5
    RE: plaatjes vergroten need help

    Miky schreef:
    Ik heb overal op irfanview gekeken maar ik krijg het niet voor elkaar om meerdere plaatjes tegelijk te verkleinen.
    Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen wat ik moet doen.

    **Aangepast door: miky / 2005-08-13 15:11:33**
    Het heeft mij welgeteld 5 seconden gekost via Google om er achter te komen hoe dat moet met Irfanview - en ik gebruik het niet eens

    Hier even kijken onder Topfunctie 4

    En dit is wat ik bij Google heb ingevuld... (ter leering ende vermaak)



    The Buster



    **Aangepast door: BimboBuster2000 / 2005-08-13 17:31:34**
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X