Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's verkleinen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Video's verkleinen

    Zeke schreef:
    Aphex schreef: ...ff moet rebooten, maar met een beetje geluk heb je dan wel MP3 mogelijkheden in VirtualDub. Let me know!
    It works my friend, it works!!!
    Heel mooi, succes met het filmpjes maken!
    Reageer

    #2
    RE: Video's verkleinen

    Aphex schreef: ...ff moet rebooten, maar met een beetje geluk heb je dan wel MP3 mogelijkheden in VirtualDub. Let me know!
    It works my friend, it works!!!
    Reageer

    #3
    RE: Video's verkleinen

    Zeke schreef: Nog een vraagje Aphex (of iemand anders), hoe krijg ik de mp3 codec in Virtualdub? Daar staat hij nl nog niet tussenin
    Als je bij Audio, Full Processing aanzet en daarna bij Compression kijkt heb jij geen MPEG Layer-3 ertussen staan? Hmm ... ben daar ook eens met iemand anders over bezig geweest ... ikzelf heb geen enkel idee hoe ik die wel heb gekregen. Ik vermoed dat ie ooit met een ander programma meegeinstalleerd is, maar welke? Geen idee ... ik zal nog ff zoeken ... als ik iets vind hoor je het wel.

    Edit: Download [hier de LAME MP3 codec (LAME is de naam, betekent niet dat ie slecht is, is de meest gebruikte codec). Unzippen en de executable draaien. Misschien dat je ff moet rebooten, maar met een beetje geluk heb je dan wel MP3 mogelijkheden in VirtualDub. Let me know!

    **Aangepast door: Aphex / 2002-08-11 20:10:47**
    Reageer

    #4
    RE: Video's verkleinen

    Nog een vraagje Aphex (of iemand anders), hoe krijg ik de mp3 codec in Virtualdub? Daar staat hij nl nog niet tussenin
    Reageer

    #5
    RE: Video's verkleinen

    Thanx Aphex! Het ziet er naar uit dat ik de komende tijd weer genoeg te doen heb!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X