Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Heb even jullie hulp nodig.

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    in goede kwaliteit kan opnemen !
    Je maakt hier een denkfout

    De kwaliteit van opname is niet meteen afhankelijk van het programma waarmee je opneemt.
    Daar kan je alleen instellingen doen ( als dat erin zit) zoals b.v. de bitrate of contrast e.d.
    En het heeft geen zin om van een LQ stream met een lage bitrate ( blokjes) nu op te nemen in een hoge bitrate.....enkel zullen alleen de Mb's en Gb's veeeeeeeeeeel hoger worden terwijl je dus gewoon die blokjes zal blijven zien.
    Kortom van een wazige stream kan je GEEN scherp HD beeld maken ( vice versa) Van een HD beeld kan je WEL wazige blokjes beeld maken.
    Zo werkt dat ook met foto's..... een HQ foto kan je veranderen in een klein plaatje die dan nog steeds toonbaar is.
    Maar daarna kan je van dat kleine plaatje NOOIT meer een HQ foto maken.

    Of jou filmpie daarom zeg maar HD scherp zal zijn of wazige blokjes troep zal worden, is dus afhankelijk wat je dan op je beeldscherm van kwaliteit te zien krijgt.
    Een HD youtube filmpie zal dus b.v. veel mooier zijn dan die LQ Uitzending gemist streams.
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Hoi, ik heb nog een vraagje. Weet iemand misschien een goed programma waarmee je je beeldscherm in goede kwaliteit kan opnemen en een filmpje kan maken? Screenrecorder. Het liefst een zo'n klein en makkelijk mogelijk programma!
    Fraps misschien iets voor je?
    Reageer

    #8
    Hoi, ik heb nog een vraagje. Weet iemand misschien een goed programma waarmee je je beeldscherm in goede kwaliteit kan opnemen en een filmpje kan maken? Screenrecorder. Het liefst een zo'n klein en makkelijk mogelijk programma!
    Reageer

    #9
    Gaat om een actiefilm, dus hoort eigenlijk niet op dit forum thuis Maar aangezien jullie er meer verstand van hebben dan ik, probeer ik het hier maar eens Maar ik zal hem anders wel een keer opnieuw downloaden!
    Dank!
    Reageer

    #10
    dat is nog niet gezegd

    Je kan het altijd even proberen om hem te converteren naar b.v een .mkv

    En Oja...er zijn ook rendering proggies. Dat werkt vaak wat sneller...
    Zo'n Converter is b.v.: format factory
    Of je probeert een goed Edit programma.....of die hem nog pakt.

    Om welk filmpie gaat het als ik vragen mag ??
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X