Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Wie zouden jullie op GLMRR willen zien?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Bijna een jaar verder en ze hebben nog niks bereikt Oké, een shoot met Zimra maar ik had toch op zijn minst één shoot met een echte bekende Nederlander verwacht. Desnoods in lingerie of semi-topless.. Als ze dat nou eens zouden doen krijgen ze tenminste naamsbekendheid. Er zijn genoeg Nederlandse actrices die hiervoor open zouden staan, kijk maar naar de vele dames die in JFK Magazine stonden. Ze pakken het echt slecht aan..
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Ben het helemaal met je eens! Onprofessioneel!
    (Ik deel alleen even mee wat ze zeiden)
    Je vraagt mensen om vertrouwen en geld, dan zijn zelfs de kleinste details belangrijk.
    Reageer

    #3
    Ben het helemaal met je eens! Onprofessioneel!
    (Ik deel alleen even mee wat ze zeiden)
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Na navraag blijkt dat ze de "bekende Nederlanders" hebben omgedraaid. Zimra is de eerste (en een dag eerder bekendgemaakt ivm MH17)
    En hebben ze daar bij GLMRR dan geen webmaster ???
    Dat men eerst een datum kiest 17 juli kon men ook vooraf bedenken dat daar dat MH17 gebeuren op valt.
    En als men daar niet bij heeft stilgestaan en het achteraf ongepast zou vinden, pas dat dan op je site aan ( verander 17 in 16 klaar is kees) of geef iig info dat je het een dag eerder bekend heb gemaakt ivm met MH17.

    Dat omdraaien van BN'ers is ook al zo'n verhaal
    Ja ze hebben ook te maken met 385 BN'ers die allemaal naakt willen....ga je al gauw namen verwisselen hé ..haha
    Maar oke...men maakt dat foutje, maar dan snap ik niet dat het NU NOG STEEDS zo op hun site staat bij die hint.
    Zoiets moet je toch als GLMRR meteen opvallen dat het fout op je eigen site staat? En dan pas je dat meteen goed aan
    met desnoods even een excuus verhaaltje. ( wat tevens meteen weer even een nieuws feitje is op hun Facebook e.d.)

    Dit gepruts vind ik gewoon onprofessioneel en dom...sorry !!
    Het gaat immers wel om geld dat ze van je vragen, maar je weet dan niet eens waarvoor precies.
    Reageer

    #5
    Na navraag blijkt dat ze de "bekende Nederlanders" hebben omgedraaid. Zimra is de eerste (en een dag eerder bekendgemaakt ivm MH17) en de "bekende DJ" zou binnenkort nog moeten komen. Heb persoonlijk liever dat ze met een echt bekend persoon tevoorschijn zouden komen! Maar we wachten af..
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
243 reacties
1.608k views
Laatste bericht
1 antwoord
414 views
Laatste bericht
33 reacties
10k views
Laatste bericht
3 reacties
432 views
Laatste bericht
5 reacties
513 views
Laatste bericht
1 antwoord
1k views
Laatste bericht
0 reacties
548 views
Laatste bericht
19 reacties
5k views
Laatste bericht
Werken...
X