Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Waar vind ik die? ik kan ze niet vinden.

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Het gaat om de volgende topics: mokkel compilaties, battle of the dutch babes, battle of the dutch babes 2.0 en Julia Tavelle!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Hoi Epiceply,

    Kun je me aangeven om welke topics het gaat?

    GRTZ
    Huusje
    Het gaat om de volgende topics: mokkel compilaties, battle of the dutch babes, battle of the dutch babes 2.0 en Julia Tavelle!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Daarnaast heb ik nog een leuk ideetje voor een nieuwe rubriek! Ik zat te denken dat het misschien leuk zou zijn als je video's maakt waarin de bekende mokkels van het forum reageren op hun eigen pagina etc.
    Hierbij kan je denken aan mokkels zoals Maaike Timmerman (WNL), Helga van Leur (RTL weer), Eva Jinek (KRO NCRV), Sylvie Meis (Hunkemoller), Astrid Kersseboom (NOS). Dit is een kleine greep uit de mokkels die mij tof lijken voor de rubriek. Ik weet zelf ook wel dat dit idee misschien niet uitgevoerd gaat worden maar wilde het gewoon met jullie delen.

    Groetjes,
    Epiceply
    Best een leuk idee. Ik denk alleen dat de namen die jij noemt daar niet voor open staan. Denk eerder dat de jongere actrices als Pip Pellens, Kimberley Klaver, Sigrid ten Napel, (die ook vaak naakt gaan in films/bladen) zoiets zouden willen doen. En bij het interview dan maar gelijk een sexy photoshoot maken voor mokkels.nl?
    Reageer

    Hoi Epiceply,

    Kun je me aangeven om welke topics het gaat?

    GRTZ
    Huusje


    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Beste moderator,

    Ik heb een kort vraagje wat betreft de topics die ik gemaakt heb. Is er misschien een mogelijkheid dat deze verwijderd kunnen worden? Door omstandigheden zijn deze niet tot zijn recht gekomen en geworden zoals ik gehoopt had.

    Daarnaast heb ik nog een leuk ideetje voor een nieuwe rubriek! Ik zat te denken dat het misschien leuk zou zijn als je video's maakt waarin de bekende mokkels van het forum reageren op hun eigen pagina etc.
    Hierbij kan je denken aan mokkels zoals Maaike Timmerman (WNL), Helga van Leur (RTL weer), Eva Jinek (KRO NCRV), Sylvie Meis (Hunkemoller), Astrid Kersseboom (NOS). Dit is een kleine greep uit de mokkels die mij tof lijken voor de rubriek. Ik weet zelf ook wel dat dit idee misschien niet uitgevoerd gaat worden maar wilde het gewoon met jullie delen.

    Groetjes,
    Epiceply
    Reageer

    Vraagje en nieuw ideetje?

    Beste moderator,

    Ik heb een kort vraagje wat betreft de topics die ik gemaakt heb. Is er misschien een mogelijkheid dat deze verwijderd kunnen worden? Door omstandigheden zijn deze niet tot zijn recht gekomen en geworden zoals ik gehoopt had.

    Daarnaast heb ik nog een leuk ideetje voor een nieuwe rubriek! Ik zat te denken dat het misschien leuk zou zijn als je video's maakt waarin de bekende mokkels van het forum reageren op hun eigen pagina etc.
    Hierbij kan je denken aan mokkels zoals Maaike Timmerman (WNL), Helga van Leur (RTL weer), Eva Jinek (KRO NCRV), Sylvie Meis (Hunkemoller), Astrid Kersseboom (NOS). Dit is een kleine greep uit de mokkels die mij tof lijken voor de rubriek. Ik weet zelf ook wel dat dit idee misschien niet uitgevoerd gaat worden maar wilde het gewoon met jullie delen.

    Groetjes,
    Epiceply
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
46 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X