Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

PC crasht bij openen foto van Imagebam

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Nee, ik heb daar geen account. Wellicht dat e.e.a. te maken zou kunnen hebben met de ad-blocker? Dat die op hol slaat bij wat Imagebam allemaal aan spam levert? Het is echt verschrikkelijk zo.
    Tja...het beste is dan maar om die host maar even een tijdje links te laten liggen.
    Als meerdere mensen dat gaan doen als ze daar problemen gaan krijgen, dan prijst die host/site zichzelf uit de markt.
    Er zijn immers genoeg andere hosts.
    Zo had ik ooit problemen met Imagvenue alwaar je geen plaatjes op een fatsoenlijke manier kom uploaden....gedoe met flash daaro
    En dan is het dus DOEI !!!
    Je moet er misschien iets meer moeite voor doen, maar als je foto's tegenkomt op b.v. mokkels die op Imagebam staan en die je echt hebb en wil...gewoon in Google afbeeldingen gooien.
    Grote kans dat je ze ergens op een ander forum tegenkomt die ze b.v. op Imgbox heeft staan...en als je geluk heb misschien ook nog een een groter HQ formaat.
    Ik bedoel dus.....tegenwoordig staan foto's dus OVERAL !!!! en foto's worden vaak wel 100.000 x opnieuw geUpload door allerlei mensen zoals jij en ik op allerlei fora's en blogs e.d..
    Aangepast door Kanus; 3 juni 2016, 13:20.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Geen last hier, maar nu weet ik ook niet of ik de laatste week daar een plaatje geopend heb.
    Maar als jij daar een soms een acc hebt, kan je eens proberen om uit te loggen en ook al je cookies ( of alleen die van Imagebam) te verwijderen....daarin staan nl ook je inlog gegevens bij in.
    Ik weet niet of het helpt hoor.....is maar een idee.
    Nee, ik heb daar geen account. Wellicht dat e.e.a. te maken zou kunnen hebben met de ad-blocker? Dat die op hol slaat bij wat Imagebam allemaal aan spam levert? Het is echt verschrikkelijk zo.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Meer mensen hier last van?
    Geen last hier, maar nu weet ik ook niet of ik de laatste week daar een plaatje geopend heb.
    Maar als jij daar een soms een acc hebt, kan je eens proberen om uit te loggen en ook al je cookies ( of alleen die van Imagebam) te verwijderen....daarin staan nl ook je inlog gegevens bij in.
    Ik weet niet of het helpt hoor.....is maar een idee.
    Reageer

    #4
    Klopt

    Dat kan kloppen. Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Uiteindelijk lost het zich automatisch op maar het is wel irritant.

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Jongens, sinds een week loopt mijn computer ca. 2 minuten vast bij het openen van een foto, gehost door Imagebam. Meer mensen hier last van?
    Reageer

    PC crasht bij openen foto van Imagebam
    Jongens, sinds een week loopt mijn computer ca. 2 minuten vast bij het openen van een foto, gehost door Imagebam. Meer mensen hier last van?
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X