Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

te groot dvd-bestand

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    te groot dvd bestand

    Bij het kopieren van een groot bestand vanuit Windows naar de SD card van mn Windows Phone krijg ik aan het eind deze foutmelding:

    Cannot copy
    The device has either stopped responding or has been disconnected

    Nu zou ik natuurlijk de SD card direct aan mn pc kunnen hangen, maar dat vind ik te omslachtig om steeds het toestel open te moeten maken. Weet iemand waar deze foutmelding vandaan komt en of er een oplossing is?

    Ich habe hier mein Sofa im Test online gefunden.

    Sofa Test hier gehts lang!
    Reageer

    #2
    Btw vraag ik me nog steeds af hoe er 50 Gb op die DVD kan
    @ qazqaz...bedoel je soms niet 5 Gb


    Bij het uitpakken bleef hij het bestand maar herhalen. Soort beveiliging denk ik. Clone dvd was inderdaad de oplossing, die ging daar goed doorheen.

    En voor de dvd's heb ik een draagbare speler met waanzinnig mooi beeld. Fijn voor onderweg. Anderen hebben daarvoor een laptop misschien, maar ik niet. That's why.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Die tip had ik qazqaz ook al in een PM gegeven.
    Wie heeft er nu nog een brander in zijn PC in deze tijd.???
    Je kan zelfs nu op USB sticks al veel kwijt.

    Btw vraag ik me nog steeds af hoe er 50 Gb op die DVD kan
    @ qazqaz...bedoel je soms niet 5 Gb
    En dat is dan ook voor een film heel normaal...
    b.v. een HD opname van TV van een Ned. zender ( film 1,5 uur) die is ong. 3 tot 5 Gb ( ligt aan de bitrates van zo'n zender.)
    Maar van b.v. ARTE HD kan zo'n film wel 12 of 13 Gb zijn want de Duitsers doen dat veel beter dan hier in Ned gezien de kwaliteit die geboden word.

    Dat zijn dus tegenwoordig heel normale cijfers qua Gb op je schijven.
    Inderdaad, Ik heb alles op m'n NAS staan, een DS1813+ met 8 x 4 TB en stream alles direct van de NAS op de TV via Wifi..

    USB? DVD? weg ermee.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Interne en externe harde schijven zijn ook zoveel makkelijker. Geen stapels dvd's meer in de kast, die daar stof liggen te verzamelen. Sluit je laptop of harde schijf aan op je tv en hop.
    Die tip had ik qazqaz ook al in een PM gegeven.
    Wie heeft er nu nog een brander in zijn PC in deze tijd.???
    Je kan zelfs nu op USB sticks al veel kwijt.

    Btw vraag ik me nog steeds af hoe er 50 Gb op die DVD kan
    @ qazqaz...bedoel je soms niet 5 Gb
    En dat is dan ook voor een film heel normaal...
    b.v. een HD opname van TV van een Ned. zender ( film 1,5 uur) die is ong. 3 tot 5 Gb ( ligt aan de bitrates van zo'n zender.)
    Maar van b.v. ARTE HD kan zo'n film wel 12 of 13 Gb zijn want de Duitsers doen dat veel beter dan hier in Ned gezien de kwaliteit die geboden word.

    Dat zijn dus tegenwoordig heel normale cijfers qua Gb op je schijven.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door qazqaz Bekijk bericht
    Kennelijk is dit een probleem waar niet iedereen al eens mee te maken heeft gehad. Ik ga de tip over clonedvd maar eens uitproberen. In ieder geval bedankt aan allen die reageerden.
    Interne en externe harde schijven zijn ook zoveel makkelijker. Geen stapels dvd's meer in de kast, die daar stof liggen te verzamelen. Sluit je laptop of harde schijf aan op je tv en hop.

    Bovendien kun je voor betaalbare tarieven diverse internetservices voor film gebruiken. DVD is passé.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X