Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Heb even jullie hulp nodig.

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Top Dank je Kanus, ik zal is kijken of dat gaat lukken

    Ik zie btw dat je tag code op dit forum ook niet goed is bij dat eerste plaatje van Do.

    {URL="http://imgbox.com/FAllUAS6}"]{IMG}http://8.t.imgbox.com/FAllUAS6.jpg{/IMG}{/URL}

    p.s ik heb de haakjes [[[ verandert in {{{ om ze zo zichtbaar te maken op dit forum.
    Maar zie je dat er tussen jou code van de thumbs en foto dit staat: "]
    Die hoort daar niet tussen.

    Er staat 1 haakje teveel....heb die weggehaald en nu doet hij het.
    Dus die " laten staan en dat ene haakje achter de 6 weghalen

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Aangepast door Kanus; 12 juli 2016, 12:15.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Goeiemorgen,

    Ik ondervind wat problemen met IMGbox
    in de topics [COLOR=#000000]Do - Dominique van Hulst[/COLOR], [COLOR=#000000]Georgina Verbaan[/COLOR] , [COLOR=#000000]Britney Spears[/COLOR] , [COLOR=#000000]Mariah Carey[/COLOR]

    De eerste foto geeft een foutmelding je kunt er wel in via de tweede foto en dan vervolgens terug klikken voor de eerste.

    Maar dat is niet erg handig.

    Ik heb ze opnieuw geüpload, en ook nog eens in een andere volgorde gezet maar dat mocht niet baten.

    Weet iemand waardoor dit zou kunnen komen?
    En wat ik kan doen om dit op te lossen?

    Gr Tijd
    Misschien een bug van Imgbox
    Jij gebruikt ook altijd de Gallery bij Imgbox...misschien dat het daar inzit.

    Probeer eens bij Gallery Option: Do not Create a Gallery
    als je wat nieuws upload.

    En met de bestaande uploads op dit forum:
    Probeer om eens om je post aan te passen en die eerste foto link te deleten en die apart opnieuw te uploaden bij Imgbox.
    Die kan je in het berichtvenster er zo weer bij plaatsen.

    update:
    Ik heb ook even getest met ook de Gallery AAN....zoals jij ook post,
    maar hier gaat alles goed. vreemd dan!
    Aangepast door Kanus; 12 juli 2016, 12:02.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Fraps misschien iets voor je?
    Het is me nog steeds niet echt gelukt met het vinden van een goede screenrecorder. Ik heb Camstudio gebruikt, maar daarbij krijg ik redelijk blokkerig beeld en ik weet niet precies wat de goede instellingen moeten zijn (Nog bedankt voor de hulp Kanus ).

    @Avex, is Fraps iets? Is dat makkelijk en geeft dat een goed resultaat? Ik heb er namelijk al best een paar uitgeprobeerd, maar ik ben er niet heel handig mee.. Dus misschien gebruikt iemand zelf een screenrecorder, is hij tevreden, en kan hij mij precies vertellen wat zijn instellingen zijn?

    Bedankt.
    Reageer

    #4
    Kan best zijn dat dat programmaatje dat je had best goed was/is.
    Maar het gaat dan om wat jij als bitrate instelling had ingesteld.

    het gaat natuurlijk ook om hoe jou PC scherm is en videokaart...maar dat kan je wel verwaarlozen tegenwoordig want zal niet meer uitmaken.

    Waar het wel om gaat is de resolutie ( aantal pixels hxb) en de bitrate.
    Het beste is dan om zo'n filmpie op te nemen in het formaat ( pixels hxb) dan dat hij ook je scherm te zien is.
    Als je een groot scherm hebt en je zet de vid op vol scherm ...b.v. met een filmpie van 640x480 px, dan zal dat dus al op je grote scherm voor blokvorming zorgen.
    Bij een HD filmpie zal dat vaak niet gelden want je PC scherm is dan ingesteld voor HD met b.v. een resolutie van 1920x1080 dus dan kan die natuurlijk wel op vol scherm.

    De volgende getalletje kloppen niet, maar dat geef ik even zo als voorbeeld om e.e.a. beter te begrijpen.
    Stel een online vid heeft een originele bitrate van 1000 kbit/s

    Het beste is dan om die zo dicht mogelijk te benaderen...dus in je instellingen ook die 1000 kbit/s ingeven waarmee hij moet opnemen.
    Als je daar i.d.g. dan maar 200 kbit/s neemt dan zal je filmpie niet mooi worden...logisch ook want je neemt minder kwaliteit.
    Maar als je nu 5000 kbit/s zou nemen, zal het beeld precies hetzelfde blijven als bij die 1000 kbit/s want een PC kan zomaar niet iets beter maken dan het al is.
    Wat je dan wel krijgt is dat hij vele vele Mb's onnodig groter zal worden....en dat is natuurlijk jammer van de ruimte op hdd of dat je al die data down- of uploaden moet.

    Als je niet weet wat de originele bitrate zijn, dan kan je b.v. altijd vooraf wat test filmpies maken van een paar sec.
    Dit bitrates hoeven nu ook weer niet helemaal precies te zijn zoals het origineel hoor
    Maar met een "te groot" verschil maakt het wel uit.
    Of je maakt de kwaliteit veel slechter....of je krijgt vele onnodige Mb's

    Natuurlijk gaat het ook nog weer om of je er een .avi .mkv of mp4 e.d. van maakt. (codering) maar dat is weer een ander verhaal
    Reageer

    #5
    Dat snap ik
    Ja, ik wil een HD filmpje opnemen, maar mijn vorige ervaring met eenstreenrecorder was dat dit een wazig beeld met veel blokjes werd Vandaar mijn vraag of er een programmaatje is die de kwaliteit (enigzins aanvaardbaar) behoudt.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X