Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Money Hosts

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Hierdoor mis ik wel die mooie file van Dione door Masque gemaakt!!!!
    Zou ik toch ook graag nog willen downloaden
    Zet zelf ook bijna alles op rapidshare, heb zelf weinig problemen met uploaden.
    Maar ben het wel met Masque eens, bij rapidshare kan je ook geld verdienen.
    Heb zelf ook een file bij Megaupload gezet, hier kan je ook geld verdienen en deze link is ook niet verwijderd, vindt het dus ook onzin dat de depositfilelink is verwijderd!!!
    Reageer

    #2
    Misschien kan Kanus de laatste berichten uit dit draadje even verplaatsen naar Algemeen, zodat we rustig verder kunnen discussiëren. RapidShare is net als alle andere hosts een moneyhost en misschien wel de ergste! Kijk maar op bijvoorbeeld http://rapidshare.com/rewards.html. Hoe vaak heb ik niet een zip- of rarbestand van RapidShare gedownload om na afloop tot de conclusie te komen dat er een belachelijk groot bmp-bestand of zo in zat. Die uploaders stoppen er van alles in om boven de 5 MB uit te komen, want alleen dan krijg je zogeheten RapidPoints. RapidShare heeft zelfs een loterij waar je prijzen kunt winnen en je kunt ook premium accounts doorverkopen. Lees maar: http://rapidshare.com/faq.html

    RapidShare is verderfelijk!


    *** edit ***

    Wat dacht je van deze link: http://rapidshare.com/faq13.html

    Als dat geen overtuigend bewijs is dat RS een moneyhost is, dan weet ik het niet meer.
    Aangepast door Masque; 26 juli 2009, 11:45. Reden: link toegevoegd
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Raar dat je op Rapid niet kan uppen met die file.
    Misschien dan even in een .rar gooien oid.

    Deposit is een Money host en heeft niks met popup of banners te maken waar jij het over hebt maar met punten die je krijgt met files en kan inwisselen voor $$$ of €€€
    Jij zal het ongetwijfeld niet voor het geld doen , maar dat zal een ander ook zeggen die er dus wél geld aan het verdienen is.
    Daarom trekken we 1 lijn want voor je het weet zien die geldknapen hier weer een deposit linkje dat mag blijven staan en hoppa daar komen ze weer met al die pr0nzooi en oude troep (2 mb filmpies van 10 jaar terug) om het hier vol te spammen voor de nodige 'Klik' linkjes.
    Als je het zo stelt dan komt RS ook dichtbij een moneyhost.
    Voor elke download krijg je punten.
    En als je nieuwe klanten wint dan kun je geld krijgen.

    En wat imagevenue betreft de pop up is zeer ingrijpend.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Masque Bekijk bericht
    Het is frustrerend dat de upload steeds op 99 procent stopte met een foutmelding.

    Jammer dat kanus die link heeft verwijderd. Je zou dan ook imagevenue moeten bannen, want daar krijg ik ondanks alle ad banners een ***** popup.
    Raar dat je op Rapid niet kan uppen met die file.
    Misschien dan even in een .rar gooien oid.

    Deposit is een Money host en heeft niks met popup of banners te maken waar jij het over hebt maar met punten die je krijgt met files en kan inwisselen voor $$$ of €€€
    Jij zal het ongetwijfeld niet voor het geld doen , maar dat zal een ander ook zeggen die er dus wél geld aan het verdienen is.
    Daarom trekken we 1 lijn want voor je het weet zien die geldknapen hier weer een deposit linkje dat mag blijven staan en hoppa daar komen ze weer met al die pr0nzooi en oude troep (2 mb filmpies van 10 jaar terug) om het hier vol te spammen voor de nodige 'Klik' linkjes.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Masque Bekijk bericht
    Het is frustrerend dat de upload steeds op 99 procent stopte met een foutmelding. Deposit heb ik trouwens gecontroleerd voordat ik de link plaatste. Ik zag slechts één onschuldige popup.

    Jammer dat kanus die link heeft verwijderd. Je zou dan ook imagevenue moeten bannen, want daar krijg ik ondanks alle ad banners een ***** popup.
    Het mislukken van een upload by RS kan ook liggen aan de naamstelling. Probeer eens een andere naam of maak er een rar file van.
    Dat van imagevenue ben ik met je eens. Het is een zeer slechte uploadsite met een zeer vervelende popup.
    Verder zijn er andere uploaders die goed zijn. Neem Mediafire bijvoorbeeld.

    Enjoy.
    Aangepast door tobias_nld; 26 juli 2009, 00:44.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
8 reacties
3k views
Laatste bericht
0 reacties
297 views
Laatste bericht
1 antwoord
437 views
Laatste bericht
2 reacties
798 views
Laatste bericht
4 reacties
765 views
Laatste bericht
0 reacties
669 views
Laatste bericht
3 reacties
2k views
Laatste bericht
4 reacties
1k views
Laatste bericht
Werken...
X