Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Hoe zet ik een film van mijn recorder op een usb?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oke ga ervanuit dat het dan niet kan ;p
    Ik moest deze wel kopen aangezien ik maar 40 van de zoveel euro hoefde te betalen omdat ik bij ziggo zit.

    Ik vond wel een app om je telefoon als afstandsbediening te gebruiken en dan screenshots te maken alleen dat is dus een stuk kleiner ;l

    Thanks voor de hulp.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Specs voor de SMT-C7140:
    Op de USB aansluiting van de ontvanger kan USB geheugen worden aangesloten waarmee bijvoorbeeld foto’s of muziekbestanden op de harde schijf van de ontvanger worden gezet. De SMT-C7140 kan op die manier dus ook als mediaspeler functioneren.

    Conclusie:

    - Ethernet nog niet geactiveerd. (misschien ondertussen wel??) Review is namelijk van 2011

    - USB waarschijnlijk alleen om content te bekijken. Zie geen optie van content eraf halen.
    Ja ik zat ook al te lezen op Inet over deze decoder.
    Als ik die gebruiker reviews zo lees, dan is het een decoder waar ook problemen mee zijn qua software.
    En blijkt dus ook dichtgetimmerd te zijn. ...altijd weer die leuke misleiding als ze er wel i.d.g. een LAN aansluiting inzetten, maar die dan weer niet in gebruik is.

    @Shoppa
    Je maakt dus de klassieke fout van "eerst kopen" en dan pas kijken/vragen of je er mee kan doen wat je graag wil.
    Al moet ik zeggen dat het niet helemaal je fout is....TV zenders en providers
    willen tegenwoordig ook niet meer dat jezelf met content aan de haal kan en dit b.v. op sites als youtube zet ( of mokkels )
    Zij willen dat wanneer mensen iets terug willen zien, ze dat op HUN sites moeten doen en daarvoor dan ook eerst even nog voor mogen "betalen" ipv gratis youtube dus.
    Ziggo is dan nog wat makkelijker dan UPC, maar of dat ook zo blijft ???
    Van de week was in het nieuws dat UPC van de rechter toestemming kreeg dat het Ziggo over mag nemen.
    Voor de kijker veranderd er dan niks bla bla bla hoor je dan....maar als UPC de baas zal worden, ben ik benieuwd of dat ook zo blijft.
    Aangepast door Kanus; 31 augustus 2014, 14:36.
    Reageer

    #3
    Specs voor de SMT-C7140:

    Samsung SMT-C7140 specificaties


    • Ontvanger: DVB-C
    • Beeld kwaliteit: Full HD 1080p
    • EPG (Electronic Program Guide)
    • Recording: Ja
    • Videoformaat: 4:3 & 16:9
    • Tuners: 2
    • Harddisk (GB): 320 Gb
    • EPG (Electronische Programma Gids)
    • Smart Card Slot
    • USB: 2 (1x voor, 1x achter)
    • DVI/HDMI 1.4a uitgang: 1
    • Scart Output: 2
    Ethernet: 1 (momenteel niet geactiveerd)
    • Automatische software upgrade
    • Automatisch kanalen zoeken
    • Favoriete kanalen opslaan
    • Optische digitale uitgang
    • Audio uit: 1
    • Teletekst
    • aan/uit schakelaar
    • Energieverbruik: Ongeveer 20W
    • Energieverbruik in standby: minder dan 1W
    • Afmetingen (BxDxH): 350 mm x 250mm x 60mm

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Op de USB aansluiting van de ontvanger kan USB geheugen worden aangesloten waarmee bijvoorbeeld foto’s of muziekbestanden op de harde schijf van de ontvanger worden gezet. De SMT-C7140 kan op die manier dus ook als mediaspeler functioneren.

    Conclusie:

    - Ethernet nog niet geactiveerd. (misschien ondertussen wel??) Review is namelijk van 2011

    - USB waarschijnlijk alleen om content te bekijken. Zie geen optie van content eraf halen.

    Bron: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsun...iew-201111225/
    Aangepast door Enigma; 31 augustus 2014, 13:56.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Shoppa Bekijk bericht
    Ehm ik heb een Samsung smt-c7140 recorder, heb ik voor bij betaald bij men ziggo abbonement.
    Ik zie op een plaatje ( Google) dat op deze decoder (boven de usb aansluiting)
    een LAN aansluiting zit.....hier kan je dus hoogstwaarschijnlijk met een ethernet kabel je decoder in je netwerk hangen...dus van je decoder naar je router.
    Ik zeg hoogstwaarschijnlijk omdat ik geen kabel TV heb, en soms dus een decoder wel de aansluiting heeft, maar die is dan b.v. voor 1 richting of niet in gebruik.
    Maar bij Ziggo moet het mogelijk zijn om content van je decoder te halen dus het zal wel lukken

    @ Enigma
    Ja idd die data gaat super snel maar ik bedoelde dat het zelfs ook zonder FTP kan.
    Is nog weer iets makkelijker en je hoeft dus de data niet te kopieren...dus dubbel op verschillende schijven hebben.
    Je kan er meteen bij. simpel een mapje openen op je PC en .ts file afspelen met player.

    P.s. Shoppa heeft het over een recorder, maar dat is dus wat anders zoals b.v. een DVD recorder
    Het gaat hier dus om een ontvanger/decoder met een ingebouwde hdd.
    Het ligt dan buiten de aansluitmogelijkheden om, ook aan de software van die box wat allemaal mogelijk is.
    En idd NIKS kan op tegen een "Enigma decoder" zoals een DM of VU+
    Aangepast door Kanus; 31 augustus 2014, 13:31.
    Reageer

    #5
    Ehm ik heb een Samsung smt-c7140 recorder, heb ik voor bij betaald bij men ziggo abbonement.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X