Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Jacobine Geel

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Dit komt zelfs van de NCRV site, pantyresolutie...

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Een animated gif hadden we nog niet

    http://oi62.tinypic.com/2uyhpiq.jpg

    (na downloaden rename jpg -> gif)

    en nog een capje

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Aangepast door Benengek; 4 september 2014, 21:44.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door leggy Bekijk bericht
    Het zijn maar gewoon plaatjes hoor, maak je niet zo druk. Maar meer plaatjes is niet altijd beter. Sterker nog, als het er veel zijn bekijk ik ze juist minder goed OMDAT het er zo veel zijn. Maar het scrollt wel lekker makkelijk.

    En als je maar snel genoeg scrollt lijkt het net alsof ze beweegt !
    Zeg maar, net als de eerste bewegende beelden.


    @Collector : Gewoon blijven doorgaan.
    Reageer

    Het zijn maar gewoon plaatjes hoor, maak je niet zo druk. Maar meer plaatjes is niet altijd beter. Sterker nog, als het er veel zijn bekijk ik ze juist minder goed OMDAT het er zo veel zijn. Maar het scrollt wel lekker makkelijk.
    Reageer

    Laat ik zeggen dat er een compleet andere opvatting bestaat hoe een post er uit zou moeten zien. Dat er dan af en toe beelden tussen kunnen zitten die wat op elkaar lijken maakt helemaal niet uit en gaat het ook niet om. Nog even afgezien of dit een probleem is en of het nodig was om er deze opmerking over te plaatsen. Ook daar verschillen we kennelijk van mening.
    Zo zijn er ook zaken die ik niet snap.. maar goed ik laat het hier nu bij ik heb gezegd wat ik wilde zeggen hier openlijk op het forum.
    Ik ga er niet meer op in al heb ik er wel weer wat van opgestoken liever verzorg ik verder mijn posts op dit forum. En zeker ik weet ook dat sommige mensen het wel kunnen waarderen...

    Groet,

    Collector 1
    Aangepast door collector 1; 1 september 2014, 10:38.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door collector 1 Bekijk bericht
    Ach afgezien dat ik enkele mensen een PM gestuurd heb die dingen niet snappen zal ik het het zwijgen er maar toe doen en mijn visie er verder niet op geven.
    Er ingeslopen.. ook wel apart trouwens..
    Binenkort gewoon weer een complete serie. Ik weet dat er mensen zijn dit dit wel op waarde weten te schatten.
    Ik ben er juist 1 die dit inderdaad wel op waarde weet te schatten, maar als het goed is wist je dat ook al.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
957 reacties
1.101k views
Laatste bericht
55 reacties
40k views
Laatste bericht
103 reacties
110k views
Laatste bericht
253 reacties
227k views
Laatste bericht
1 antwoord
570 views
Laatste bericht
161 reacties
118k views
Laatste bericht
305 reacties
676k views
Laatste bericht
406 reacties
1.369k views
Laatste bericht
Werken...
X