Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Maar waarom voel jij je aangesproken om, voor de mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in die uitgebreide achtergronden (ik denk nog geen 1% van de bezoekers van forum.mokkels), al die links hier te gaan plaatsen? Als iemand geïnteresseerd is in een persoon, dan zal die het desbetreffende mokkel zelf wel even googlen.

    Begrijp nou alsjeblieft eens dat bijna niemand hier op dit forum op jouw overbodige informatie zit te wachten en pas je nou eens aan aan de hier geldende gebruiken. Waarom start je niet een eigen website waar je al jouw wensen tot bloei kan laten komen zonder dat je er anderen mee lastig valt..
    Beetje voorbarig om iedereen maar over één kam te scheren hè? Dan zal ik er ook eens mee komen. Begrijp nou eens dat ik het imago van deze website wat meer aanzien wil geven. Voor jullie eigen bestwil. Minder plat en dus meer geaccepteerd door iedereen. Bovendien hou ik het best beperkt tot zo veel mogelijk één en dezelfde post. Het zou zonde zijn als je die groep laat liggen!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    3) Over die biografieën in de vorm van caps en links van interviews, overzichten etc. Die zijn ook
    ...
    - voor degene die oprecht geïnteresseerd is zodat iemand ook daadwerkelijk meer gewaardeerd kan worden en dus populairder kan worden.
    Maar waarom voel jij je aangesproken om, voor de mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in die uitgebreide achtergronden (ik denk nog geen 1% van de bezoekers van forum.mokkels), al die links hier te gaan plaatsen? Als iemand geïnteresseerd is in een persoon, dan zal die het desbetreffende mokkel zelf wel even googlen.

    Begrijp nou alsjeblieft eens dat bijna niemand hier op dit forum op jouw overbodige informatie zit te wachten en pas je nou eens aan aan de hier geldende gebruiken. Waarom start je niet een eigen website waar je al jouw wensen tot bloei kan laten komen zonder dat je er anderen mee lastig valt..
    Reageer

    wel/niet bekend + biografie

    1) Ik waardeer de uitgebreidere uitleg van jullie positie. Dat komt erop neer dat alleen als iemand populair genoeg is dat deze bij ‘bekende mokkels’ mag staan, ook al is iemand al wel landelijk bekend: een vrouwelijke minister komt immers veel meer in het nieuws dan de doorsnee Nederlander.
    2) Het zou ook minder erg zijn om in ‘Mokkels in opkomst’ te worden gezet als deze dezelfde opzoekgereedschappen zou hebben als de bekende en onbekende mokkeltabs (zie systematische opzoekbaarheid + http://forum.mannenzaken.nl/forum/al...-aandacht-voor). Dit geldt ook voor de echt onbekende mokkels die nu anders tussen hoofdzakelijk naaktmodellen komt te staan wat zij wellicht helemaal niet prettig vindt.
    3) Over die biografieën in de vorm van caps en links van interviews, overzichten etc. Die zijn ook
    - niet alleen voor de moderatoren bedoeld;
    - en ook niet alleen voor de oppervlakkige forumbezoeker;
    - en ook niet alleen voor de vrouw waar de draad voor opgezet wordt;
    - maar voor degene die oprecht geïnteresseerd is zodat iemand ook daadwerkelijk meer gewaardeerd kan worden en dus populairder kan worden.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Met slechts een enkele verwijzing kan een biografie een vertekend beeld geven
    Ik zal het je even uitleggen, want je bent idd behoorlijk irri bezig hier op het forum..Veel mensen ergeren zich daaraan.
    Destijds heb ik zelf als Mod voorgesteld dat er een Bio bij moest komen (die tekst in dat bio topic heb ik ook zelf geschreven) om al die topic uit elkaar te houden.....Hetgeen wat jij de laatste tijd veelal doet dat "nieuwe topics starten"

    Zo kunnen de mods zien of het in het normale forum thuis hoort of dat het in "opkomst" of "onbekend" thuishoort.

    Daarvoor volstaat gewoon 1 foto en 1 of 2 goede links naar b.v. Wiki/IMDB
    En let wel: WIJ zijn hier een mokkel forum en dus geen Wikipedia, dus bespaar ons en jezelf al die andere onzinnige links en documenten. want die leest echt NIEMAND !!!



    En het begrip "Mokkels in opkomst" zal ik je ook nog even uitleggen.
    Dat is bedoeld voor mokkels die b.v. nu beroemd aan het worden zijn, of voor mokkels die niet iedereen kent b.v. regionale TV mokkels of politici of documentaire makers en schrijfsters en weet ik wat allemaal.
    Daar staan dus b.v. mokkels tussen die al JAREN bekend zijn van TV maar niet landelijk.
    Het is dus niet zo dat iemand 1 keer op de landelijke TV is en waar je op je klompen kan aanvoelen dat daar NOOIT meer in gepost zal worden, dat je dat in Nederlandse Mokkels kan zetten.
    Daar is dus ook de BIO voor zodat de Mods meteen kunnen zien dat het verplaatst kan worden naar opkomst of onbekend.
    En om de Mods veel tijd en werk te besparen ( want zij zitten hier ook als fans van mokkels en niet om te werken) kan jezelf ook al bepalen waar zo'n mokkel het best in past.


    En met "opkomst" word hier dan mede ook bedoeld dat daar veel plaatjes van gecapt kunnen gaan worden en dat er veel foto's van gepost gaan worden....dus een "opkomst" van veel foto's en interesse van een bepaald mokkel en zij kan naar Ned. Mokkels.
    Dus word iemand OP DIT FORUM populair dan kan er een uitzondering gemaakt worden....b.v. een blogster of flogster



    Iemand uit de politiek ( waar jou interesse b.v. ligt) die kan best bekend zijn, maar heeft voor de meeste mensen hier niks te zoeken....dus naar opkomst....pas als ze veel fans krijgt hiero kan ze altijd nog naar het hoofdforum.
    Er zijn er ook wat . b.v. Femke Halsema die wel van meet aan veel fans had en dan loont het om in het normale Ned. Mokkels te staan.
    Er zijn ook nieuwe mokkels die meteen een verpletterende indruk maken en veel in de media zijn die meteen in Ned. Mokkels kunnen...Anna Nooshin b.v. of die Dee van der Zeeuw ( die laatste zeg mij niks maar velen dus wel en dan maken de Mods een uitzondering)

    Vroeger hadden we alleen Normale en onbekend...en waren er klachten dat iemand naar onbekend moest terwijl ze bekend was..
    Vandaar dat er toen een afdeling "opkomst" is gemaakt.


    Het liefst zie ikzelf ook dat er maar 1 gedeelte is waar alles in kan, dus dat dat "opkomst" verdwijnt, maar dat is dus niet zo en moeten wij met z'n allen het forum respecteren zoals het nu is.
    Aangepast door Kanus; 4 juli 2018, 23:34.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
    Hier weer een nieuwe topic van de beruchte documentalist. Kan de topic starter hier op aangesproken worden, of ben ik een zeikerd?

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...uizen-wijbenga

    Ook deze mag wat mij betreft naar Mokkels In Opkomst.
    Het houdt ook nooit op met LadiesLover..

    Wat een onzin, zo'n uitgebreide biografie met lappen tekst en links. Zit echt helemaal niemand op te wachten.. Snap niet dat hij niet gewoon eens een weekje een ban krijgt. Misschien dat hij zich dan eens een keer normaal gaat gedragen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X