Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

problemen met forum.

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Het werkt weer. Het probleem heeft ergens verstopt gezeten in het register van windows. Met een Register cleaner deze eens opgeschoond en nu werken de meeste pagina's weer. Alleen Centerparcs.nl werkt nog niet,maar dit zoeken we nog wel een keer uit.

    Bedankt voor alle Info.
    Gr Davy
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Kijk eens in de instellingen hoe je dat op dit forum hebt staan...en zo nodig kan je daar ook wat veranderen om te testen.
    *********

    Op dit forum klik je op: Overzicht van alle Persoonlijke berichten ( daar waar je PM's staan)
    Linker kolom staat bovenaan: "Instellingen" en klik dan op "Opties wijzigen"
    Op deze page naar onder scrollen bij "Diverse opties" in het veld "Tekstverwerker berichten"
    Ik heb deze staan op: Geavanceerde tekstverwerker - WYSIWYG.

    Maar je kan ook nog 2 anderen proberen.....misschien dat dat dus helpt
    in de standaart instellingen werkt het een beetje.

    Kan nog geen foto's posten, maar ik heb nog steeds de syntax fout melding. het moet wat zijn op mijn computer maar wat?

    Zal snel fire fox nog eens proberen met de addblock.

    Za ook eens kijken of ik een andere computer op mijn net werk kan zetten. kijken of dat wat uitmaakt.

    Gr Davy
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door DAVY h78 Bekijk bericht
    Heb nog wat dingen geprobeerd,....
    Kijk eens in de instellingen hoe je dat op dit forum hebt staan...en zo nodig kan je daar ook wat veranderen om te testen.
    *********

    Op dit forum klik je op: Overzicht van alle Persoonlijke berichten ( daar waar je PM's staan)
    Linker kolom staat bovenaan: "Instellingen" en klik dan op "Opties wijzigen"
    Op deze page naar onder scrollen bij "Diverse opties" in het veld "Tekstverwerker berichten"
    Ik heb deze staan op: Geavanceerde tekstverwerker - WYSIWYG.

    Maar je kan ook nog 2 anderen proberen.....misschien dat dat dus helpt
    Reageer

    #4
    Probeer eens op een pc die op andere plek staat (bij vrienden of bibliotheek) als dat goed gaat een ander systeem op jou verbinding, gaat dat ook goed gaat ga dan je systeem een opnieuw installeren.
    Reageer

    #5
    Heb nog wat dingen geprobeerd, zoals Fire fox geinstalleerd. Dit maakte geen verschil. ook heb ik inmiddels de java verwijderd en opnieu geinstalleed. Dit zelfde voor de flash player. Dit alles zonder resultaat. Als ik rond kijk op internet kom ik steeds op scrip fouten uit van de webside. Dit is niet mogelijk omdat anders ieder een problemen heeft met mokkels.nl en de ander pagina's waar ik de zelfde problemen heb. IE8 geeft steets als fout "Deze webpagina bevat fouten en werkt mogelijk niet goed" De eerste melding wat ik dan bij elke pagina voor komt is "syntaxisfout VBuleitin_global.jp Regel:11" Gr Davy
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X