Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

DVD-Covers???

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Heren, ik schaam mij diep! Bedankt voor al jullie linkjes en verwijzingen. Ik heb nu inderdaad de keus uit meerdere varianten.

    Nogmaals mijn vriendelijke dank!
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht

    Het gaat hier om nummer 1 met Sylvia Kristel, dus die hoes zou toch te vinden moeten zijn.
    Zeker de film uit 1974

    Als je even op google kijkt, dan vliegen de hoezen je om de oren.
    Er zijn zelfs verschillende ontwerpen van gemaakt, omdat de verkoper steeds weer de film op een ander media uitbrengt die er in de winkelschappen weer moet uitspringen.
    En dan heb je nog dat die posters en videobanden en DVD's en Blue-ray's ook in verschillende landen zijn uitgebracht, dus dan staat er weer een net iets ander ontwerpje op en de taal is dus anders.

    Zou zeggen kies er één uit....wat maakt het jou uit hoe die hoes eruit ziet....gaat toch om de film!

    Dit lijkt me de film poster zoals ie origineel was....en is dus later aan gesleuteld voor video dvd e.d. KLIK
    Aangepast door Kanus; 23 mei 2010, 21:11.
    Reageer

    #3
    Bedankt, Kanus, ik zal deze mogelijkheid in overweging houden. Feit blijft dat je van een originele film ook graag een origineel hoesje wilt hebben.

    Het gaat hier om nummer 1 met Sylvia Kristel, dus die hoes zou toch te vinden moeten zijn.

    Oja, het is niet zo dat ik lukraak hier maar een topic heb aangemaakt. Ik heb ruim een half uur op google zitten zoeken, en pas toen hier hulp gezocht.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    in dit Digitale Tijdperk
    In dit "Digitale Tijdperk" heb je dus de mogelijkheid om zelf Digitaal bezig te zijn.

    Van die Emmanuelle films zijn er wel 100 van gemaakt uit verschillende landen door de jaren heen.
    Maar als je weet welke jij hebt zoek je daar een foto bij.....meestal staat die er wel bij op de site waar je download en anders zoek je op IMDb

    Je zoekt b.v. even uit wat het formaat qua pixels is....kan je doen door een willekeurige DVD hoes te downloaden.
    En deze DVD hoes open je in fotosoep alwaar je gewoon een nieuwe laag overheen zet van idg jou Emmanuelle ( DVD hoes) foto.
    Als je de achterkant mist, maak je die gewoon zwart ( of blauw...wat jij wil) en kan je nog aankleden met wat tekst oid naar eigen keuze.

    Uitprinten en uitknippen en Klaar is Kees !!
    Aangepast door Kanus; 23 mei 2010, 17:40.
    Reageer

    DVD-Covers???
    Weet iemand misschien een goede site om DVD-covers te downen. Het liefst complete hoezen en anders front en back.

    Ik heb de film Emanuelle gedownload en in dit Digitale Tijdperk schijn je nergens een fatsoenlijke hoes te kunnen downen!

    Ik zal blij zijn met jullie suggesties.
    Bij voorbaat dank!
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X