Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Dead pics via imagevenue

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht
    De webcam site wegklikken en je kunt het grote plaatje zien, de andere versie is een teller en als die op nul staat kun je het plaatje zien.

    btw. Deze verandering is er alweer een tijdje.
    Dat met die teller wist ik dat dat er was....je kwam dan gewoon op de Imagevenue site....even opnieuw klikken en je zag dan het plaatje.

    Maar die webcamsite is vandaag pas nieuw (bij mij)
    Met geen mogelijkheid kan je die ook ergens wegklikken...tenzij je bedoeld met wegklikken dat je weer begint waar je was i.d.g. weer op mokkels bij de thumb.
    Maar weer opnieuw openen geeft meteen weer die spamsite....daarboven staat die teller en helpt ook niks want die spamsite laad zich gewoon opnieuw.

    En nu opeens lijkt het alsof er weer niks aan de hand is.....kan alle thumbs meteen openen en zie meteen de pic.
    Toch maar eens uitkijken naar een andere uploader.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    WTF.....Imagevenue heeft wat veranderd....je komt nu op een soort van sponsor pr0n site als je op de thumbs klikt.
    Je krijgt dan een link naar het plaatje...maar met geen mogelijkheid krijg ik die te zien.....steeds wordt die pr0nsite weer geladen.


    Het gaat zo te zien om plaatjes/thumbs die zijn geUpt met het Adult kenmerk.
    De webcam site wegklikken en je kunt het grote plaatje zien, de andere versie is een teller en als die op nul staat kun je het plaatje zien.

    btw. Deze verandering is er alweer een tijdje.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Dan moet je de optie "not save for work" gebruiken.

    WTF.....Imagevenue heeft wat veranderd....je komt nu op een soort van sponsor pr0n site als je op de thumbs klikt.
    Je krijgt dan een link naar het plaatje...maar met geen mogelijkheid krijg ik die te zien.....steeds wordt die pr0nsite weer geladen.


    Het gaat zo te zien om plaatjes/thumbs die zijn geUpt met het Adult kenmerk.
    Reageer

    #4
    Wat jammer dat imagevenue dat doet, ik zie wel dat veel grote foto's worden gepost. Blijkbaar via een andere host. Thanks iedereen, ik zal thumbnails gebruiken.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door KingBee Bekijk bericht
    *edit*

    Probleem is dat je het niet m.b.v. thumbnailcodes plaatst maar rechtstreeks als img-link. Nogal wiedes dat het dan als sneeuw voor de zon verdwijnt. Waarom je dat uberhaupt zo plaatst is mij een raadsel na het uploaden krijg je immers alle codes voor fora (en dus de thumbnails, welke langer online blijven!!!)
    Inderdaad, Imagevenue verandert juist MET OPZET de links naar de full-size plaatjes, om te zorgen dat je de thumbs gebruikt. Die blijven wel werken.



    Ben
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X