Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Afbeeldingen als BMP ipv JPG

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Afbeeldingen als BMP ipv JPG

    Jz schreef: is he took nog mogelijk in een van deze programma's veel afbeeldingen tegelijk te bewerken zoals korreligheid verwijderen in een ker moet dat nu nog per cap doen.

    thnx
    JZ
    Ja dat kan ook met een batch
    probleem is alleen dat één cap meer ruis en korreligheid heeft als een ander.
    Dus als je dan een batch maakt van 1 plaatje waar je iets de ruis hebt weggehaald en geblurd, dan doet ie dat ook met deze zelfde instelling op een plaatje waar veel ruis op zit en dan kan het zijn dat hij nog niet naar wens is.
    Maar je kunt het gewoon proberen zou ik zeggen...wat jou eisen zijn qua plaatjes weet ik dus ook niet....maar zoek anders dan b.v. naar de gulden middenweg.
    Reageer

    #2
    RE: Afbeeldingen als BMP ipv JPG

    is he took nog mogelijk in een van deze programma's veel afbeeldingen tegelijk te bewerken zoals korreligheid verwijderen in een ker moet dat nu nog per cap doen.

    thnx
    JZ
    Reageer

    #3
    RE: Afbeeldingen als BMP ipv JPG

    Met ACDSee kan dit ook makkelijk je opent de map selecteerd de pics die je wilt verkleinen. Je stelt de kwaliteit in en hoppa daar gaan ze allemaal
    Reageer

    #4
    RE: Afbeeldingen als BMP ipv JPG

    Bedankt voor jullie hulp ik had de batch optie nog niet geonven in paint Shop pro al doe ik er wel veel dingen in. Hier het resultaat :

    Uitzending in bmp

    Uitzending in jpg

    Laaat maar weten wat je er van vind is trouwens met Celine Huijsmans

    thnx
    JZ
    Reageer

    #5
    RE: Afbeeldingen als BMP ipv JPG

    Kanus schreef:
    Het bekende verhaal
    Gebruik FhotoShop.....dan kun je al die andere fotoproggies meteen in de prullebak pleuren

    Oke je zei je hebt 100 foto's...ook al heb je er 1000
    Je maakt dan gewoon een Batch aan....selecteer het mapje waar die 100bmp files staan ...selecteer het mapje waar je de jpg files in wil hebbem ....klik op OK en HOPPA....je hebt je .jpg inclusief logo/tekst, knippen van zwarte balken, aanpassen van afm. en resolutie en kwaliteit, enz enz.
    (een batch is dus een soort rec. opname van handelingen die je binnen PS doet...als je die 1x hebt uitgevoerd kun je dat gebruiken voor alle pics die deze zelfde handeling moeten ondergaan)


    **Aangepast door: kanus / 2006-01-11 16:20:26**
    Hee dat batch komt me bekend voor, doe dat ook in Paintshop Pro.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X