Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

www.imagebam.com

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Here to stay...

    We are pleased to announce we have partnered with a new team that have extensive experience in large-scale hosting, our new gen hardware enables us to continue to provide the high standard of service that you are used to, while preparing us for many billions of files into the future.

    The recent support from the community has been amazing.. Thank you, you rock! We will always be here for you and your files: Permanently, Reliably & Free!

    Sincerely,
    The Team
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door +John Bekijk bericht
    Het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde voorkeuren hebben, ik zou
    persoonlijk liever de plaatjes van Astrid Kersseboom veilig willen stellen. Ik neem aan dat je met het benoemen van Kersenboom het over dezelfde persoon hebt.
    Dit soort opmerkingen wilde ik juist voorkomen en dat geeft ik ook duidelijk aan.

    Ik zou zeggen leest mijn bericht een goed. pfffffffff
    Reageer

    #8
    voorkeuren

    Het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde voorkeuren hebben, ik zou
    persoonlijk liever de plaatjes van Astrid Kersseboom veilig willen stellen. Ik neem aan dat je met het benoemen van Kersenboom het over dezelfde persoon hebt.
    Reageer

    #9
    Oorspronkelijk gepost door Sjors V Bekijk bericht
    ook erg leuk: om af en toe eens in het archief te kunnen duiken.
    Zorg dat je je 'eigen' archief hebt op je PC.
    De mijne is er een van een jarenlange verzameling.
    En als je daar persoonlijk induikt, kom je alleen datgene tegen wat jou interesse heeft ipv mokkels waar je niks mee hebt.


    Voorbeeldje ( let wel voorbeeldje he, dus ik wil geen mokkels afkraken)
    Maar als b.v. de plaatjes van Karin Bloemen, Chantal Janzen en Astrid Kersenboom nu verdwijnen, kan ik daar echt niet mee zitten.
    Maaaaaaar...als de plaatjes van EliZe, Quinty of Stella Gommans zouden verdwijnen is dat jammer, maar TOCH ook weer niet, want die plaatjes die er wat toe doen heb ik al. En dan is er ook nog altijd Google.

    En voor iemand anders zou het dus jammer zijn als Chantal geen plaatjes meer in haar topic heeft, maar die van b.v. Quinty zal hem zijn **** roesten....enz enz.

    Door de jaren heen zijn er zoveel picture host gekomen en ook weer gegaan.
    Dat zal altijd wel zo blijven, dus verzamel het zelf op je PC. !!!!

    Bovendien...als de eigenaren van Mokkels.nl morgen de stekker eruit trekken is hier de hele site weg....valt er helemaal nergens meer in te duiken.
    Aangepast door Kanus; 10 juni 2017, 19:29.
    Reageer

    #10
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Hoeft toch ook niet. Post gewoon nieuwe foto's en caps door via een andere host. Wanneer iemand toch iets ouds zoekt, kan er altijd een verzoekje richting jou gaan!
    Toch blijft het gewoon erg jammer. Deze sites waren tot nu toe prima betrouwbaar in hun functie als archief. Want dat vind ik bij een site als Mokkels namelijk ook erg leuk: om af en toe eens in het archief te kunnen duiken.
    Zoals je op een landerige of regenachtige dag een museum in kunt lopen om je weer eens te vergapen aan het prachtige kunstwerk The Fallen Madonna With The Big Boobies.

    Prikkelend Plaatje
    Wacht op check
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X