Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

foto's plaatsten?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door puma Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen hoe ik op een simpele manier foto's kan plaatsten? Ik heb ze nu op ImageVenue staan en krijg 1 foto dan wel op het forum geplaatst, maar steeds met een deel van de code in tekst er naast.

    Daarnaast lukt het mij niet om meerdere foto's in een post te plaatsten: 2 lukt nog wel, maar alleen weer met veel ruimte er tussen.
    Gewoon naast elkaar lukt niet: geen foto, alleen url.
    In imagevenue selecteer je alle foto's (maximaal 20 per bericht) die je wil posten door op de knop "Browse" te klikken en de foto's te selecteren. Bij image content: is er naakt te zien op de foto's of niet? Interlink images staat automatisch op yes. Thumbnail size is ook automatisch goed ingesteld. Send files. Klik dan één keer in het bovenste vlak dat je krijgt en je selecteert een stuk tekst. Rechtermuisknop: kopiëren, ga naar een nieuw bericht posten in Mokkelforum en doe daar Ctrl-V, plakken. En voila, daar staan de foto's als thumbnails gepresenteerd.
    Reageer

    #2
    Ik heb de Mods gevraagd even contact met je op te nemen hierover!
    Reageer

    foto's plaatsten?
    Kan iemand mij vertellen hoe ik op een simpele manier foto's kan plaatsten? Ik heb ze nu op ImageVenue staan en krijg 1 foto dan wel op het forum geplaatst, maar steeds met een deel van de code in tekst er naast.

    Daarnaast lukt het mij niet om meerdere foto's in een post te plaatsten: 2 lukt nog wel, maar alleen weer met veel ruimte er tussen.
    Gewoon naast elkaar lukt niet: geen foto, alleen url.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X