Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Dames van Utopia

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Utopia komt ook naar het buitenland, op Fox.

    https://www.youtube.com/watch?v=xfnaDbmFpP4
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door xxERWINxx Bekijk bericht
    Dat wist je voor dat het begon dat het acteurs waren, en wat maakt het uit? het gaat om dat men met elkaar iets opbouwt.

    Ik vind het juist leuk nu Robin er in is gegaan
    Ik had een vermoeden dat er acteurs in zaten en nu is dat bevestigt.
    Ook maakt het et 10x erger dat ze moeten doen wat de regie hun opdraagt, ik stoorde me al heel lang aan andrea, eindelijk wilt bijna iedereen haar eruit en dan blijft ze erin omdat de regie dat bepaalt.

    Het begon inderdaad net leuk te worden toen Robin erin kwam, maarja stream locks zijn er ook nog altijd op de boeiende momenten.

    Ik ben klaar met de livestream, ik zal nog wel elke dag de afleveringen kijken uit verveling.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Shoppa Bekijk bericht
    Ik heb mijn passpoort opgezegt op Utopia, hij verloopt op 04-04-14.
    Dus dan zal ik geen caps meer maken van de streams.

    Ik heb mijn passpoort opgezegt omdat vandaag helemaal is bewezen dat alles in scene is gezet, robin is een acteur (Is te vinden op 1 van haar modellen paginas) en moest van de regie iemand eruit sturen.
    Degene die op degene stemde die er nu uit is hebben dit ook door de regie gedaan zodat hij in de eliminaties kwam.
    Oftewel de helft of meer van de inwoners zijn acteurs, degene die geen acteurs zijn en niet voor genoeg tv zorgen worden eruit gekicked.
    Vandaar dat Andrea er nog altijd in zit, ze zorgt voor tv.

    Hier is het bewijs;
    https://www.youtube.com/watch?v=i38nV0oDxHM
    Dat wist je voor dat het begon dat het acteurs waren, en wat maakt het uit? het gaat om dat men met elkaar iets opbouwt.

    Ik vind het juist leuk nu Robin er in is gegaan
    Reageer

    Ik heb mijn passpoort opgezegt op Utopia, hij verloopt op 04-04-14.
    Dus dan zal ik geen caps meer maken van de streams.

    Ik heb mijn passpoort opgezegt omdat vandaag helemaal is bewezen dat alles in scene is gezet, robin is een acteur (Is te vinden op 1 van haar modellen paginas) en moest van de regie iemand eruit sturen.
    Degene die op degene stemde die er nu uit is hebben dit ook door de regie gedaan zodat hij in de eliminaties kwam.
    Oftewel de helft of meer van de inwoners zijn acteurs, degene die geen acteurs zijn en niet voor genoeg tv zorgen worden eruit gekicked.
    Vandaar dat Andrea er nog altijd in zit, ze zorgt voor tv.

    Hier is het bewijs;
    https://www.youtube.com/watch?v=i38nV0oDxHM
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Shoppa Bekijk bericht
    Haha ja das Billy, die is niet helemaal 100.

    Ze ligt elke dag te wippen en naakt onder de douche in plaats van bikini maar ze wilt niet in de playboy.
    Hoewel ik het programma niet volg, blijf ik via deze draad toch enigszins op de hoogte! Die PB ga ik in ieder geval wel kopen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
2.402k views
Laatste bericht
101 reacties
283k views
Laatste bericht
211 reacties
381k views
Laatste bericht
14 reacties
19k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.277k views
Laatste bericht
2k reacties
9.838k views
Laatste bericht
6 reacties
13k views
Laatste bericht
566 reacties
2.000k views
Laatste bericht
Werken...
X