Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Jessie Jazz Vuijk

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door thej Bekijk bericht
    Herken de leestekens zou ik zeggen
    Staan toch overduidelijk vraagtekens bij.
    Ja, die ????? herken ik haha
    Jij vraagt...en daarop geef ik dan een antwoord.
    Heb het toch netjes proberen uit te leggen hoe ik erover denk qua boobjop en pixelstructuren van foto's?
    En voel je niet beoordeeld worden ofzo in die eerste zin...daar maak ik er tevens een lolletje van....te herkennen aan de leestekens..euhhhh smileys
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Als jij van dit vooraanzicht ( vanuit deze positie dus) op zo'n kleine korrelige LQ foto ( dus qua pixels) in de schaduwlijn van haar borst een litteken kan zien of herkennen is echt ongelooflijk knap....dat lukt verder niemand.
    Dan moet die boobjob wel met een grote botte bijl ofzo zijn uitgevoerd.
    Een litteken is vaak een dun lijntje en qua kleur (value/waarde) wel hetzelfde als de schaduwkleuren.
    Bovendien als je ook foto's hieronder van haar ziet kan ik nergens herkennen dat daar van die cirkelvormige, naar vorenstaande bollen te zien zijn.


    Dit is hetzelfde verhaal als mensen die in schaduwlijnen kleine afwijkingen zien in de pixelstructuur en daarin dan ****** lijken te herkennen.


    P.s. Ik zal niet zeggen dat ze wel of geen boobjob heeft gedaan, maar mijn punt is dat je dat bij deze foto daar nooit een conclusie uit kan trekken..

    Herken de leestekens zou ik zeggen
    Staan toch overduidelijk vraagtekens bij.

    Oftewel, ik vraag het me af en heb de conclusie zelf niet getrokken maar stel de vraag of dat misschien het geval zou kunnen zijn. Plekje viel me ineens op. Als deze 'vers' zijn dan zijn de doorgaans ook wat groter vanwege blauwe plekken (die later lichter worden) die de eerste periode ontstaan. Dat dunne lijntje is vaak wat er overblijft als het vakkundig gebeurd is.


    Maar nogmaals, het was een vraag. Geen veroordeling. Soms vind ik ze ook onnatuurlijk ogen zoals bv op de foto hieronder. Maar ook dat is geen conclusie.
    Aangepast door thej; 23 juni 2018, 15:07.
    Reageer

    Repost met halve *****

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door thej Bekijk bericht
    Maar zie ik daar nu een klein litteken onder haar linker borst (voor de kijker rechts)? Oftewel. een boobjob?

    Als jij van dit vooraanzicht ( vanuit deze positie dus) op zo'n kleine korrelige LQ foto ( dus qua pixels) in de schaduwlijn van haar borst een litteken kan zien of herkennen is echt ongelooflijk knap....dat lukt verder niemand.
    Dan moet die boobjob wel met een grote botte bijl ofzo zijn uitgevoerd.
    Een litteken is vaak een dun lijntje en qua kleur (value/waarde) wel hetzelfde als de schaduwkleuren.
    Bovendien als je ook foto's hieronder van haar ziet kan ik nergens herkennen dat daar van die cirkelvormige, naar vorenstaande bollen te zien zijn.


    Dit is hetzelfde verhaal als mensen die in schaduwlijnen kleine afwijkingen zien in de pixelstructuur en daarin dan ****** lijken te herkennen.


    P.s. Ik zal niet zeggen dat ze wel of geen boobjob heeft gedaan, maar mijn punt is dat je dat bij deze foto daar nooit een conclusie uit kan trekken..
    Aangepast door Kanus; 23 juni 2018, 14:27.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door thej Bekijk bericht
    Dat is een understatement
    Maar zie ik daar nu een klein litteken onder haar linker borst (voor de kijker rechts)? Oftewel. een boobjob?
    Dat kan ik me bij haar niet voorstellen!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
4.033k views
Laatste bericht
4k reacties
7.057k views
Laatste bericht
3k reacties
5.232k views
Laatste bericht
359 reacties
1.197k views
Laatste bericht
14 reacties
16k views
Laatste bericht
3k reacties
2.804k views
Laatste bericht
949 reacties
4.871k views
Laatste bericht
54 reacties
39k views
Laatste bericht
Werken...
X