Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Is het eigenlijk toegestaan foto's, uit bladen die niet meer bestaan bijv. Penthouse, te plaatsen?
    Ik ben geen jurist, de afspraken die in de regels staan vermeld gaan over Playboycontent en andere partijen, maar niet Penthouse.
    Hooguit de fotograaf kan nog rechten doen gelden of de partij die na opheffing van het bedrijf de rechten heeft opgekocht.
    Reageer

    Is het eigenlijk toegestaan foto's, uit bladen die niet meer bestaan bijv. Penthouse, te plaatsen?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Capper-J Bekijk bericht

    Is het misschien wel toegestaan om een foto wat meer "Sexy" te maken
    Tja...met FAKE foto's heb je zoveel toeters en bellen wat mogelijk is dat het eigenlijk niet mogelijk is om alles te benoemen wat wel of niet mag.
    Stel als regel dat wanneer het met "bloot" te maken heeft wat niet origineel is, dat het dan niet mag.
    KingBee noemde al wat op, maar men kan zonder iets toe te voegen ook al faken b.v. ik noem de "Liquify" tool.
    Dat is dus zeg maar het verplaatsen van pixels....en daarmee zou men dus b.v. van kleine borsten hele grote jopen kunnen maken....en van een mollig mokkel een super slank modelletje. enz enz.

    Als je dat bedoeld om een foto "Sexy" te maken is maar weer de vraag OF dat uberhaubt sexy is.....en waarom je zoiets zou willen posten.
    Dit gebeurd al standaard in de bladen e.d. zelf, en tja....dan kan je er niks aan doen als je hiervan een scan post.
    Of dat de dames zelf bij dr. schoenmaker langs zijn geweest voor een paar plastieken vervalsingen en opgespoten lippen e.d. ...ja want dat is ook fake.
    En zulke caps mogen dan wel weer want daar kan jij niks aan doen.

    Het ligt er dus ook aan of jezelf aan het prutsen gaat, want dan mag het meestal niet.
    Of dat iets in de media komt, en als voorbeeld met die "Liquify" was er toen op TV een item dat men grote borsten had gemaakt van Nicolette van Dam, en dat was zo'n geintje dat per ongeluk toch uitgezonden werd op TV.
    Dan is het dus in de media geweest en dan mogen zulke caps dus wel weer op het forum. (ligt er ook aan in hoe erge mate zoiets dan is en of het schadelijk voor het mokkeltje zelf zou kunnen zijn.)
    Als het mokkeltje wat sproetjes of een pukkeltje heeft en je pixels "toevoegt" om die weg te faken om haar sexy te maken...ja dat is zo onschuldig dat kan denk ik dan wel weer. (maar waarom zou je dat willen ? sproetjes van Chantal Janzen vinden mannen sexy en de pukkel van Cindy Crawford ook )

    Ikzelf FAKE mijn caps ook altijd om het mokkeltje sexy te maken , maar ik sleutel niet aan de mokkeltjes, maar verwijder zoveel mogelijk alle kerels die er bij op staan , door die te overlappen met een 2de cap van het mokkel of door b.v. een achtergrond over die kerels te klonen..enz enz de mogelijkheden zijn oneindig in fotosoep.

    Kortom je hebt zoveel vormen van faken dat je niet alles kan benoemen in de regelgeving.
    De Mods hebben daarin altijd het laatste woord en die krijgen vanzelf ook meldingen binnen van members als iets niet door de beugel zou kunnen.
    Reageer

    KingBee, dank je voor de heldere uitleg. Ik zal mij keurig aan de regels houden.

    Oorspronkelijk gepost door KingBee Bekijk bericht
    Als je daarmee bedoelt het verwijderen van een natuurlijk gegeven of toevoegen van een onnatuurlijk gegeven op/van een foto met als doel te laten zien van iets wat er in werkelijkheid niet is, dan hebben we het gewoon over fake foto's. En die mogen inderdaad niet.

    Je hebt daarentegen ook doorschijnende kleding die voor het oog nogal verhullend zijn en waar men niets onder aan heeft. Als je door alleen de belichting te bewerken een natuurlijke foto overhoudt is m.i. geen fake (en kan dus weer wel)
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Capper-J Bekijk bericht
    Beste Moderator,

    Ik lees in de regels en richtlijnen dat het niet is toegestaan om bewerkte foto's te plaatsen met hoofden op naakte lichamen. Dat begrijp ik volkomen, maar houdt dat in dat er helemaal niets bewerkt mag zijn aan een foto?

    Is het misschien wel toegestaan om een foto wat meer "Sexy" te maken met daarbij de melding dat het een bewerkte foto betreft, of mag het gewoon helemaal niet? Ik vind het best geinig om zo nu en dan een foto een beetje te bewerken en wil die best delen met andere liefhebbers, maar ik wil natuurlijk geen regels overtreden en/of er gedonder mee krijgen.

    Ik hoor graag van jullie.

    Groet,
    Capper-J
    Als je daarmee bedoelt het verwijderen van een natuurlijk gegeven of toevoegen van een onnatuurlijk gegeven op/van een foto met als doel te laten zien van iets wat er in werkelijkheid niet is, dan hebben we het gewoon over fake foto's. En die mogen inderdaad niet.

    Je hebt daarentegen ook doorschijnende kleding die voor het oog nogal verhullend zijn en waar men niets onder aan heeft. Als je door alleen de belichting te bewerken een natuurlijke foto overhoudt is m.i. geen fake (en kan dus weer wel)
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X