Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Ipad popup: Ligatus

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Inderdaad - allemaal waar.
    Maar mijn ipad gaan jailbraken omdat mokkels(!) besluit een reclame popup van ligatus op ELKE pagina te laten popuppen... en het is tegenwoordig toch ook niet zo dat er maar heel weinig mensen met een ipad zijn.
    Doe dat eens effe goed regelen, moderatoren!!
    Reageer

    #2
    Verschrikkelijk irritant, sommige websites, waaronder veel imagehosters maken aparte popups voor mobile versies van hun website.
    Deze popups zijn vaak nog erger dan normale popups en kunnen gewoonweg niet weg geklikt worden.

    Ik zelf gebruike eerder altijd chrome op de iPad, daar heb je de keuze om de websites te bekijken in de normale "desktop" weergave. Dan krijg je de zelfde reclame die je op een PC ook krijgt.(welke wel weg te klikken of te negeren is)

    Alternatief (wat ik nu doe)kan je de iPad jaibreaken om vervolgens een adblock plugin te installeren die ads over het hele apparaat (dus ook in je browser) tegenhoud.

    Er zijn ook apps in de apps in de appstore die adblock heten, deze kan ik niet adviseren want dit zijn proxy servers.
    Alles wat je aanroept word dan via een server bij een derde partij onderschept en reclame vrij gemaakt.
    jij ziet wel een reclame vrije pagina maar die derde partij kan ook alle browse history van jou bij houden omdat elk verzoek langs hun servers gaat.
    Aangepast door Avex; 20 april 2014, 23:18.
    Reageer

    #3
    Ik heb zelf geen ipad en weet ook niet hoe die dingen werken....

    Maar als je even op Google kijkt, zag ik dat je voor de browser Firefox een app kan downloaden....VirtualFirefox

    https://www.google.nl/#q=ipad+browser+firefox

    Of je zoekt op Google eens op: ipad adblock
    Reageer

    #4
    Dank je wel voor je hulp - echter dat gaat over browsers op PC of Mac. Dit gaat over een ipad...
    Reageer

    #5
    Lees dit topic:

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/al...ame-mediamarkt
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X