Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Uploaden van Pics (en Movies)

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #16
    Oorspronkelijk gepost door checkout Bekijk bericht
    HEY,

    Inmiddels via PM wat misopvattingen teniet gedaan!
    @ Huusje hartelijk dank voor je snelle reactie

    Gr. Checkout
    Ik doe het dan maar even buiten de PM ( had huusje al een PM gedaan) zodat iemand ander er ook inzicht in krijgt en kan meedenken.

    Maar onder die foto's die je daar krijgt staat wel een grote banner met: Make money.


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Of deze host dus zelf een geld host is weet ik dan ook niet.
    Vaak verbloemen ze het ook omdat men weet dat ze op bepaalde fora's niet welkom zijn ( zoals Mokkels)
    Ik weet dus niet wat er gebeurd als je op die banner gaat klikken om daar dus geld te gaan verdienen met je files.
    Misschien krijg je dus wel dezelfde url....piXhost.
    Vervolgens denken wij allemaal dat die host ( met normale linkjes en uploads) geen geld site is.
    Maar iemand die er wel ( via de andere weg) geld aan verdiend kan hier dan mooi zijn gang gaan....want de goedkeuring een feit.

    Vraag is dan ook wat ik me afvraag:
    Waarom zou een host waar je files kan uploaden op elke pagina reclame maken voor een ander host waar je files kan uploaden
    Is het zelfde als dat de warme bakker in je dorp in de etalage een bord neerzet dat je je brood ook bij de supermarkt kan kopen en je geld verdiend omdat het bij de supermarkt goedkoper en lekkerder is.
    m.a.w. misschien is het dus wel hun EIGEN banner linkje op die al page's.
    Aangepast door Kanus; 12 juni 2017, 16:45.
    Reageer

    #17
    HEY,

    Inmiddels via PM wat misopvattingen teniet gedaan!
    @ Huusje hartelijk dank voor je snelle reactie

    Gr. Checkout
    Reageer

    #18
    Hoi checkout, van wie heb je deze PM gekregen? Ik heb even naar deze host gekeken en hij ziet er wat mij betreft prima uit. Geen money-making host, zo te zien. Maar graag hoor ik dus even van wie je de mededeling gehad hebt dat het om een money-making host zou gaan. Heb je dat van een mod gehoord of van iemand anders?

    GRTZ
    Huusje

    Oorspronkelijk gepost door checkout Bekijk bericht
    Hey Mods,

    Ik zie nu verschillende hosts voorbij komen die je kunt gebruiken om foto's te
    uploaden. Ik gebruik zelf sinds kort piXhost, maar via PM kreeg ik het bericht dat deze host, eigenlijk niet is toegestaan omdat dit een money-making-host is...
    Kunnen jullie hierin helderheid verschaffen?
    Alvast bedankt Checkout
    Reageer

    #19
    Hey Mods,

    Ik zie nu verschillende hosts voorbij komen die je kunt gebruiken om foto's te
    uploaden. Ik gebruik zelf sinds kort piXhost, maar via PM kreeg ik het bericht dat deze host, eigenlijk niet is toegestaan omdat dit een money-making-host is...
    Kunnen jullie hierin helderheid verschaffen?
    Alvast bedankt Checkout
    Reageer

    #20
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Tinypic heb ik nooit gebruikt. Vroeger Imagevenue, toen Imagebam, later Imgbox, nu weer Imagevenue.
    Sorry, dan had ik iemand anders voor!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X