Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Ik zal Jeroen van Bixems hier wel weer over mailen. Ik denk dat alleen hij dit kan oplossen.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    krijg ik een database-error.
    Ik heb dat ook al een paar keer ervaren als je je eigen post nadien nog even wil aanpassen.
    Dan komt er ook zo'n database-error page.
    Daar zit je dan ook mee te klooien en dan blijkt dat je post wel was aangepast.
    Reageer

    Beste Mods, is er een technisch probleem bij het posten?
    De laatste 3 weken ervaar ik het volgende: na het posten van een standaard jpg in een thread krijg ik een database-error. Standaard. Vervolgens blijkt het plaatje wel geplaatst te zijn omdat ik een foutmelding krijg (dubbelplaatsing) als ik het opnieuw probeer, en terugga naar de thread vóór plaatsing. Daar staat het nieuw geplaatste plaatje dus wel, maar steeds die database-error...

    Merkwaardig.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door roger454 Bekijk bericht
    Hoi, ik heb het misschien helemaal overzien, maar de babes galerie doet niks meer. Misschien weten jullie dit anders, anders als jullie er eens naar kunnen kijken graag.
    Werkt hier prima. Misschien is het probleem al verholpen?
    Reageer

    Babes gallery?

    Hoi, ik heb het misschien helemaal overzien, maar de babes galerie doet niks meer. Misschien weten jullie dit anders, anders als jullie er eens naar kunnen kijken graag.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X