Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Mokkels.nl updates

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Oorspronkelijk gepost door KingBee Bekijk bericht
    Met FF en de aanwezige block op basis van het oude forum moet je d'r geen last van hebben.

    Enige wat ik heb moeten toevoegen is de fotobanner bovenaan het forum.

    Dat er mensen zijn die dit probleem irri vinden.....persoonlijk vind ik het niet werken van de V-knop (markeer als gelezen) rechtsboven vele malen meer irri
    Klopt als een bus ik ben al jaren tevreden FF + ABP user. Maar toch niet iedereen wil er aan geloven, vandaar me post.

    Oorspronkelijk gepost door oeds Bekijk bericht
    Als de klagers over reclame nou eens het geld ophoesten wat reclame binnen brengt dan zal Bliksem de reclame willen weghalen.

    Enige reclame die ik zie is wat onder "What's next" staat en daar heb ik geen moeite mee
    Zo rijk ben ik nie Voor deze hoeveelheid reclame / unique hits zullen ze aardig wat centjes vangen. Dat doneert de gemiddelde user niet zomaar ff.
    Reageer

    #7
    Er is al een beta van Stylish voor FF 6:

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/stylish/versions/




    Ben
    Reageer

    #8
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht



    Je zal het wel weten maar ik zeg het toch nog even voor de zekerheid,
    je kan op de overzicht page naar onderen scrollen en dan "Markeer forums als gelezen"
    Die weiger ik te gebruiken, al was het maar om de onhandige positie ervan
    Reageer

    #9
    Zag net dat er een update van Firefox 6 was, maar daarin werkt Stylish (nog) niet.
    Dus voorlopig blijf ik nog even bij FF 5
    Op de laptop heb ik Stylich, NoScript en AdBlock en de meeste reclame zie je dan ook niet.
    Stylish werkt nu ook niet helemaal lekker meer sinds Mokkels de site opnieuw heeft aangepast want links zie ik nog een kolom met titel "What's next" met daaronder wat linkjes. Maar ach, daar kan je mee leven
    Wel jammer dat ik mijn eigen Banner niet meer zie inStylich....scheelt toch veel ruimte met die grote die er nu staat

    @KingBee
    Idd die "V knop" mist iedereen volgens mij
    Je zal het wel weten maar ik zeg het toch nog even voor de zekerheid,
    je kan op de overzicht page naar onderen scrollen en dan "Markeer forums als gelezen"
    Reageer

    #10
    Als de klagers over reclame nou eens het geld ophoesten wat reclame binnen brengt dan zal Bliksem de reclame willen weghalen.

    Enige reclame die ik zie is wat onder "What's next" staat en daar heb ik geen moeite mee
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
8 reacties
3k views
Laatste bericht
0 reacties
297 views
Laatste bericht
1 antwoord
437 views
Laatste bericht
2 reacties
798 views
Laatste bericht
4 reacties
765 views
Laatste bericht
0 reacties
669 views
Laatste bericht
3 reacties
2k views
Laatste bericht
4 reacties
1k views
Laatste bericht
Werken...
X