Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Ingibjörg Gunnarsdóttir

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Ingibjörg Gunnarsdóttir

    Nippie schreef: ik heb wel enige ervaring met torrent, maarre, welke username en password moet ik gebruiken?
    die van de account die je vlak voor het inloggen zou moeten aanmaken.
    Reageer

    #2
    RE: Ingibjörg Gunnarsdóttir

    ik heb wel enige ervaring met torrent, maarre, welke username en password moet ik gebruiken?
    Reageer

    #3
    RE: Ingibjörg Gunnarsdóttir

    Stewiegriffin schreef: Wat een gedoe zeg, die torrent flauwekul. Heeft niemand een gewoon normaal avi-tje of mpg-tje of zo?
    Het is wel degelijk een gewoon avi of mpeg, het is alleen een andere manier van down- en uploaden. nl via p2p (te vergelijken met Kazaa, edk2 (emule,edonkey),....). Alleen kan je hier alle details op een website bezichtigen en het is een pak efficienter

    **Aangepast door: skn / 2004-10-27 14:58:00**

    **Aangepast door: skn / 2004-10-27 18:48:52**
    Reageer

    #4
    RE: Ingibjörg Gunnarsdóttir

    Mateusz schreef: Ingibjörg Gunnarsdóttir... Wie ?!?!
    Ja, is 1 of andere Ijslandse, ik heb nog geen poging gedaan om het uit te spreken. Vond ze er wel leuk uit zien , en heb het dus maar gepost

    **Aangepast door: skn / 2004-10-27 14:49:03**
    Reageer

    #5
    RE: Ingibjörg Gunnarsdóttir

    Stewiegriffin schreef: Wat een gedoe zeg, die torrent flauwekul. Heeft niemand een gewoon normaal avi-tje of mpg-tje of zo?
    bit torrent is een gewoon avi-tje of mpg-tje en het is zeker geen flauwekul, als je ziet wat je via bit torrent allemaal kan downloaden, www.suprnova.org bvb
    daar dld ik alles wat ik maar wil, zolang er maar genoeg seeders zijn, en je er natuurlijk rekening mee houdt dat je terwijl je download, je ook upload
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
54 reacties
16k views
Laatste bericht
4 reacties
659 views
Laatste bericht
8 reacties
7k views
Laatste bericht
24 reacties
34k views
Laatste bericht
64 reacties
54k views
Laatste bericht
3 reacties
3k views
Laatste bericht
1 antwoord
2k views
Laatste bericht
0 reacties
193 views
Laatste bericht
Werken...
X