Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraagje

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door oeds Bekijk bericht
    Is inderdaad niets mis mee, ik heb er zelf ook een
    Helemaal mee eens Ga morgen meteen kijken..
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door collector 1 Bekijk bericht
    Dankjewel Oeds. Prima scherm zeker gezien de prijs

    Is inderdaad niets mis mee, ik heb er zelf ook een
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door oeds
    De Aldi heeft een 20" LED monitor voor 109 Euro.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    - HD-resolutie
    - 1x DVI-D met HDCP-decodering en VGA
    - zichthoek 160°
    - 5 ms standaard reactietijd
    Dankjewel Oeds. Prima scherm zeker gezien de prijs

    Oorspronkelijk gepost door Sjakko Bekijk bericht
    In principe zou de ingebouwde Systeemkopie functie binnen Windows 7 moeten volstaan (ik heb al eens voor iemand zo'n backup succesvol teruggezet), maar ik zou liever vertrouwen op een pakket met een behoorlijke staat van dienst zoals Acronis True Image. Desnoods doe je het allebei. Je hoeft Acronis overigens niet te installeren; pak lekker de "Bootable Rescue Media" op een CD'tje of USB stick.
    Zeer bedankt voor alles..
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door collector 1 Bekijk bericht
    Kan ik een image back up ook met Windows 7 maken of heb ik hier een programma als True image/Norton ghost bij nodig?
    In principe zou de ingebouwde Systeemkopie functie binnen Windows 7 moeten volstaan (ik heb al eens voor iemand zo'n backup succesvol teruggezet), maar ik zou liever vertrouwen op een pakket met een behoorlijke staat van dienst zoals Acronis True Image. Desnoods doe je het allebei. Je hoeft Acronis overigens niet te installeren; pak lekker de "Bootable Rescue Media" op een CD'tje of USB stick.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    Simpel gezegd.

    C: (Alleen windows + proggies)
    D: (Voor de fotos/filmpjes enzovoort)

    Gebeurd er wat met c kun je alles er opnew opzetten. De programmas zijn altijd wel weer te krijgen. Meeste zul je hebben op cd/dvd of op externe hd. Je kunt ook doen zoals ik de meeste proggies op je d zetten dan bedoel ik de installatie files.

    Ik draai momenteel met een ssd als c schijf een corsair 115 gb loopt lekker moet ik zeggen vaak in 19 seconden een complete boot.

    Persoonlijk vind ik een normale pc die ik dan ook bouw altijd veel lekkere dan een laptop. Ik heb 2 van die laptops maar daar doe ik beetje zakelijke dingen op maar doe mij maar een lekkere dikke kast lol.

    Edit:

    Betreft je vraag 32 of 64 bits.

    Een 32 bits systeem ziet nooit meer dan 3,2 gb ook al heb je er 12 gb in zitten. Een systeem geschikt voor 64 bits daar kun je dus beter 64 bits op draaien dan komt alle geheugen tot zn recht.
    Voorbeeld ik heb op deze pc ook een dual boot met win xp 32 bits. Deze ziet niet meer dan 3,2 gb terwijl mn win 7 64 bits dus gewoon de 12 gb ziet.

    De meeste proggies voor 32 bits draaien ook op win 7 met 64 bits. Er word auto een mapje aangemaakt genaamd x86 daar zet hij dan die proggies in die geschikt zijn hiervoor.
    Maniac...

    Ook jij veel dank voor je nuttige informatie. Wil ook graag een SSD schijf erbij nemen nog even wat sparen.

    Kan iemand aub nog iets vertellen of het verstandig is om er een LED monitor bij te pakken. Wat is nou een goede monitor voor een prijs van:
    150/170 Euro? Dat is wat ik ongeveer wil uitgeven. Bij voorbaat dank..


    Dank Maniac,

    Collector 1
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X