Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Loes Haverkort

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Tegenwoordig zul je het niet meer tegenkomen.
    Dan bezoek je toch echt de 'verkeerde' voorstellingen. Afgelopen seizoen alleen al drie voorstellingen waarbij de actrices minimaal topless gingen.
    Aangepast door PBC; 17 april 2017, 18:54. Reden: Typfout
    Reageer

    Omtrent Loes naakt bij Brandende Liefde. Ik moet je helaas mededelen dat ik sinds 2014 toneelvoorstellingen heb bijgewoond. Ook vaak waar **** in voorkomt, aangezien het meestal feelgood voorstellingen zijn, net als bioscoopfilms. Dat is wel grappig over liefdes enz. Maar ik heb nog nooit een vrouw topless gezien op het toneel, terwijl het vroeger wel vaak werd gedaan. Dus ik denk dat sinds een paar jaar de maatschappij in toneelland preutser is geworden. Wat de reden is weet ik niet. Maar ik heb nu zo'n 15 toneelvoorstellingen bijgewoond en hooguit misschien een bh of een man in onderbroek en dat is het. Dus jullie zijn naar een voorstelling geweest, waar het nog ver aan toe ging. Tegenwoordig zul je het niet meer tegenkomen. Al ga ik zelf natuurlijk naartoe voor de voorstelling. Je let er geen eens op, omdat je een verhaal wordt meegezogen.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LeClerc Bekijk bericht
    Ja, maar daarna deed Frits Lambrechts hetzelfde!
    Haha ja, dat was even een koude douche.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
    Alles. Ze kleedde zich langzaam helemaal uit en liet daarbij alle kanten van haar lijf zien.
    Ja, maar daarna deed Frits Lambrechts hetzelfde!
    Reageer

    Ok. Bedankt


    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
    Alles. Ze kleedde zich langzaam helemaal uit en liet daarbij alle kanten van haar lijf zien.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
337 reacties
377k views
Laatste bericht
3k reacties
5.233k views
Laatste bericht
2k reacties
4.793k views
Laatste bericht
39 reacties
67k views
Laatste bericht
2k reacties
4.354k views
Laatste bericht
407 reacties
1.370k views
Laatste bericht
332 reacties
439k views
Laatste bericht
114 reacties
124k views
Laatste bericht
Werken...
X