Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door freddie36 Bekijk bericht
    Ik vind dat de voorpagina van mokkels wel heel erg lang hetzelfde blijft
    Staat niet erg actueel met die oude berichten
    Wordt er geen nieuws meer vermeld of is het meer "geen zin hebben"
    Eerder was mokkels.nl een leuke site,maar het wordt steeds minder.
    Dit is iets waar we toevallig net mee bezig zijn. Dit waren wij zelf ook van mening. Hopelijk dat ik snel meer kan laten weten
    Reageer

    #2
    verouderd

    Ik vind dat de voorpagina van mokkels wel heel erg lang hetzelfde blijft
    Staat niet erg actueel met die oude berichten
    Wordt er geen nieuws meer vermeld of is het meer "geen zin hebben"
    Eerder was mokkels.nl een leuke site,maar het wordt steeds minder.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door hugo hugen Bekijk bericht
    Ofschoon ik geen kritiek heb over het functioneren van de mods, verbaas ik mij over het volgende:

    Ik zie vaak dat onnodige threads louter gesloten worden i.p.v. verwijderd (check deze bijvoorbeeld: http://forum.mannenzaken.nl/5-nederl...hollander.html ). Die gesloten threads geven naar mijn smaak het forum een wat rommelige aanblik. En dat weegt volgens mij niet op voor de reden om ze wel te laten staan, namelijk voor de 'leering ende vermaeck'.
    Het is idd wel een rommelige aanblik, maar die gesloten topics gaan na een paar dagen (of eerder nog) de prullenbak in. En dat hij blijft staan is idd omdat de topicstarter kan lezen waarom deze gesloten is. Je wilt niet weten hoe vaak newbies in herhaling vallen. Lering dus. We kunnen ook meteen met de botte bijl gaan berispen, maar dat is niet de bedoeling lijkt me. Een pm met waarschuwing of berisping krijgt ie trouwens na herhaaldelijk fout optreden, maar mijn ervaring leert dat daar 'niet' altijd naar gekeken wordt. Trouwens andere newbies pikken deze info in gesloten topics ook mee als ze dit lezen, want het is ook zo dat lang niet iedereen de forumregels leest.
    Echte hardnekkige spammers etc. weten we natuurlijk wel direct aan te pakken door deze meteen een ban te geven en bijbehorende topicspul meteen te verwijderen.
    Aangepast door Enigma; 24 juli 2008, 16:26.
    Reageer

    #4
    Ofschoon ik geen kritiek heb over het functioneren van de mods, verbaas ik mij over het volgende:

    Ik zie vaak dat onnodige threads louter gesloten worden i.p.v. verwijderd (check deze bijvoorbeeld: http://forum.mannenzaken.nl/5-nederl...hollander.html ). Die gesloten threads geven naar mijn smaak het forum een wat rommelige aanblik. En dat weegt volgens mij niet op voor de reden om ze wel te laten staan, namelijk voor de 'leering ende vermaeck'.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Judge Knight Bekijk bericht
    Hoe maak ik het ongedaan?per ongeluk een foutje gemaakt
    Bij je bericht zie je rechtsonder de oranje buton "bewerk"

    Hier kan je je bericht weer aanpassen....nieuw plaatje inzetten of tekstfoutje aanpassen e.d.
    In dit seherm zie je ook rechtsonder weer een buton "verwijderen" en hiermee kan je het hele bericht weggooien.

    P.s. De thread zelf kan je NIET weggooien of van naam veranderen...dat kunnen alleen de Mods.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X