Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Nicolette Kluijver

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Eigenlijk zou Nicolette het programma vorig jaar presenteren ipv dennis weening. Maar doordat ze toen longkanker had en geopereerd moest worden, ging dat niet. Anders had ze het wel degelijk vorig jaar gepresenteerd. Dat werd toen nog gezegd.

    Maar omtrent de BN'ers. Reken bij de bekende vrouwen op mensen waarvan je bij 2 van de 3 eerst moet googlen wie ze is. Of dat je ooit van de naam hebt gehoord. Maar dat je zegt van die en die in de showbizz, ga ik niet echt van uit. 1 Bekende misschien en dat is het. Vorig jaar was dat Inge de Bruijn.



    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik snap dat je het hier post ( Nicolette heeft dat VIPS niet gepresenteerd), maar echt een andere keuze voor dit onderwerp is er ook niet voor Adam zoekt Eva.....ja, kom je in de Movies.
    De mods moeten dan maar beslissen of deze discussie dan eventueel verplaats kan worden.

    Maar goed....

    Het is ook een RARE vraag wat ze op die site stellen....."Of je mee wil doen"
    Tja, dan zou ik toch eerst eens willen weten met WIE.
    Het ging toch om een relatie met iemand te krijgen?...en dus niet om alleen je blote **** op TV te laten zien.
    Nou, dan sta je daar in je blote gat op dat strand omdat je je hebt aangemeld voor de liefde hahaha
    en dan komt er zo'n zogenaamde VIP uit de zee zwemmen waarvan je misschien al hard zou wegrennen als je ze gewoon al op straat of in de kroeg tegen zou komen.

    Kijk...die VIPS kunnen uit al die aanmeldingen straks nog een beetje selecteren wie ze leuk vinden zo op het eerste gezicht.
    Voor "de aanmelders" is dat dus alleen leuk als je gratis op vakantie wil.
    Tenzij als je dus de namen weet van de BN'ers.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Adam zoekt Eva Vips komt terug. Dus ook 3 bekende vrouwen doen mee aan het avontuur.

    Opgeven zou ik niet doen.
    Ik snap dat je het hier post ( Nicolette heeft dat VIPS niet gepresenteerd), maar echt een andere keuze voor dit onderwerp is er ook niet voor Adam zoekt Eva.....ja, kom je in de Movies.
    De mods moeten dan maar beslissen of deze discussie dan eventueel verplaats kan worden.

    Maar goed....

    Het is ook een RARE vraag wat ze op die site stellen....."Of je mee wil doen"
    Tja, dan zou ik toch eerst eens willen weten met WIE.
    Het ging toch om een relatie met iemand te krijgen?...en dus niet om alleen je blote **** op TV te laten zien.
    Nou, dan sta je daar in je blote gat op dat strand omdat je je hebt aangemeld voor de liefde hahaha
    en dan komt er zo'n zogenaamde VIP uit de zee zwemmen waarvan je misschien al hard zou wegrennen als je ze gewoon al op straat of in de kroeg tegen zou komen.

    Kijk...die VIPS kunnen uit al die aanmeldingen straks nog een beetje selecteren wie ze leuk vinden zo op het eerste gezicht.
    Voor "de aanmelders" is dat dus alleen leuk als je gratis op vakantie wil.
    Tenzij als je dus de namen weet van de BN'ers.
    Aangepast door Kanus; 13 april 2018, 16:09.
    Reageer

    Adam zoekt Eva Vips komt terug. Dus ook 3 bekende vrouwen doen mee aan het avontuur.

    Zie link: https://kandidaten-gezocht.nl/adam-zoekt-eva-vips/


    Opgeven zou ik niet doen. Maar wel de moeite waard om te kijken op tv. Ik schat in dat het in september op de buis komt. Want in juni zijn de opnames, dan moet het bewerkt worden. En in die periode heb je ook het WK. Dus ik ga er niet van uit dat het in juli uitgezonden wordt.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
18 reacties
89k views
Laatste bericht
3k reacties
3.056k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.023k views
Laatste bericht
386 reacties
469k views
Laatste bericht
497 reacties
267k views
Laatste bericht
5k reacties
11.403k views
Laatste bericht
3k reacties
8.553k views
Laatste bericht
603 reacties
866k views
Laatste bericht
Werken...
X