Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Editor werkt niet en photolimit..

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Jullie ????
    m.a.w. zoiets kost de eigenaar van dit forum ook heel veel geld
    Volgens mij zit er gewoon een standaard phpBB of vBulletin admin paneel achter dit forum waarin dat binnen 5 min aan te passen is. 5 Min is nog ruim gerekend, het daadwerkelijke aanpassen is een paar tellen werk maar misschien weet men niet waar de optie zit en kost het 5 min om het te vinden.

    Vroeger (met de oude gele interface) was het forum helemaal een zelfgeschreven product, maar ik kan me nog goed herinneren dat er enige tijd downtime is geweest omdat ze alles over gingen zetten naar phpBB of vBulletin. (weet niet meer welke maar het was één van die twee)
    Aangepast door Avex; 11 mei 2014, 19:51.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Masterbater Bekijk bericht

    Jullie bepalen het beleid dus bij deze leg ik me daar bij neer.

    Jullie ????
    Ikzelf b.v. bepaal hier echt helemaal niks hoor. ben ook gewoon member net als jij.
    Het is gewoon zo dat dit forum al zo werk vanaf het begin.
    Zelfs de mods hebben hier geen invloed op om dat anders te willen.
    Je kan natuurlijk nog eens proberen om een Admin te PMen en dat de webmaster het op jou verzoek en onkosten dan wil aanpassen.
    m.a.w. zoiets kost de eigenaar van dit forum ook heel veel geld en bovendien als men alleen naar Thumbs overstapt dan gaat er hier een HEEL GROOT deel van het forum verloren omdat 1000de plaatjes dan niet meer zichtbaar zullen zijn.
    Nu zul je zeggen...ja maar dat was mijn vraag ook niet om dan geen directe foto meer toe te laten....klopt, maar dat is dus het probleem wat je krijgt dat ook die posts gigantisch worden met veel directe caps. en dus traagheid veroorzaakt.

    En volgens mij is het ook geen echte regel zoals je zegt.
    Ik ben ook niet zo technisch om dat met zekerheid te zeggen, maar ik meen al eens gelezen te hebben dat de forumverwerking daar dus moeite mee heeft als er teveel in 1 post staat....als je hetzelfde post, maar verdeelt oven meerdere posts dan zou dat dus soepeler lopen.
    Met thumbs maakt dat niet uit......maar dus wel met directe foto's
    Zo zijn b.v. topics met daarin teveel youtube ook heel traag aan het worden.
    Aangepast door Kanus; 9 mei 2014, 14:33.
    Reageer

    #3
    Ok, bedankt voor het antwoord.

    En inderdaad, mijn laatste posts zijn onder de 20 omdat ik 90% gewoon niet post, dus ik heb alleen de pics gepost waar ik er maar <20 van heb gevonden.

    Ieder zn mening, ik ga in ieder geval niet constant knippen-plakken in notepad (dit deed ik eerder ook al) omdat men denkt dat deze regel nut heeft (men post nu gewoon die grote troep over 2-3 posts i.p.v. 1 post)

    Jullie bepalen het beleid dus bij deze leg ik me daar bij neer.


    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Lees eens wat KingBee daar over schreef hieronder.
    Zolang men hier ook grote foto direct op forum kan posten moet je er niet aan denken dat men die helemaal vol kan zetten met b.v. 50 caps......
    en al HE-LE-MAAL niet als men geen weet heeft waar men mee bezig is tijdens het cappen en je van die .png foto's hier krijgt van soms wel 5 Mb stuk...en ik heb ze al zelfs hoger gezien.
    Als het hier alleen maar met thumbs posten zou zijn, heb je gelijk....maar dat is dus niet zo.
    Btw. als ik je posts zie en ik tel daar de thumbs dan kom ik niet eens boven de 20 uit ...de laatste posts zijn 11-10-14-5-20-17-20

    En nog een tip:

    Als je nu b.v. de links krijgt op Imagebam ( ofzo) dan kopieer je die dus normaal daar.
    Als je die nu eerst even in kladblok zet, dan kan je ze daar zo delen.
    B.v. je hebt 30 foto's.....dan zet je je muis ergens in het midden en druk een paar keer op Enter. p.s. wel even naar die link kijken hoe dat eruit ziet.

    Nu heb je b.v. 2 stukken van 15 en 15 ....of 14 en16
    Je kopieert het eerste stuk en plakt dan in een nieuwe post hier op forum en posten maar.
    Daarna kan je meteen in kladblok het 2de stuk kopiëren en weer in een nieuwe post op forum plakken......is werkelijk een werkje van niks.

    En zo vaak komt dat ook niet eens voor dat men er meer dan 20 heeft.
    En daarbij kijk ik niet naar al dat buitenlandse spul wat hier van andere forum gekopieerd wordt, want meestal zijn dat toch 100 precies dezelfde paparazzi foto's van Celebs die dan iets een stapje naar voren zetten of met 2 cm verschil naar links of rechts kijken.
    Wil iemand toch al die 100 dezelfde foto's posten, gebruik dan ook de tip die ik gaf met kladblok....simpel toch ??
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Masterbater Bekijk bericht
    Gaan jullie ooit nog die 20-fotos-per-post limiet uit 2002 verwijderen, of wordt het nog steeds als nuttig gezien?

    Ik post niet meer door deze 'handige functie', dus ik vraag maar even naar de toekomstplannen.
    Lees eens wat KingBee daar over schreef hieronder.
    Zolang men hier ook grote foto direct op forum kan posten moet je er niet aan denken dat men die helemaal vol kan zetten met b.v. 50 caps......
    en al HE-LE-MAAL niet als men geen weet heeft waar men mee bezig is tijdens het cappen en je van die .png foto's hier krijgt van soms wel 5 Mb stuk...en ik heb ze al zelfs hoger gezien.
    Als het hier alleen maar met thumbs posten zou zijn, heb je gelijk....maar dat is dus niet zo.
    Btw. als ik je posts zie en ik tel daar de thumbs dan kom ik niet eens boven de 20 uit ...de laatste posts zijn 11-10-14-5-20-17-20

    En nog een tip:

    Als je nu b.v. de links krijgt op Imagebam ( ofzo) dan kopieer je die dus normaal daar.
    Als je die nu eerst even in kladblok zet, dan kan je ze daar zo delen.
    B.v. je hebt 30 foto's.....dan zet je je muis ergens in het midden en druk een paar keer op Enter. p.s. wel even naar die link kijken hoe dat eruit ziet.

    Nu heb je b.v. 2 stukken van 15 en 15 ....of 14 en16
    Je kopieert het eerste stuk en plakt dan in een nieuwe post hier op forum en posten maar.
    Daarna kan je meteen in kladblok het 2de stuk kopiëren en weer in een nieuwe post op forum plakken......is werkelijk een werkje van niks.

    En zo vaak komt dat ook niet eens voor dat men er meer dan 20 heeft.
    En daarbij kijk ik niet naar al dat buitenlandse spul wat hier van andere forum gekopieerd wordt, want meestal zijn dat toch 100 precies dezelfde paparazzi foto's van Celebs die dan iets een stapje naar voren zetten of met 2 cm verschil naar links of rechts kijken.
    Wil iemand toch al die 100 dezelfde foto's posten, gebruik dan ook de tip die ik gaf met kladblok....simpel toch ??
    Aangepast door Kanus; 9 mei 2014, 12:01.
    Reageer

    #5
    Gaan jullie ooit nog die 20-fotos-per-post limiet uit 2002 verwijderen, of wordt het nog steeds als nuttig gezien?

    Ik post niet meer door deze 'handige functie', dus ik vraag maar even naar de toekomstplannen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X