Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Het is al eens eerder gezegd, maar er bestaan twee draden van Helene, namelijk één als Hélène Fischer en de ander als Helene Fischer.
    Is het nu echt zo moeilijk om deze twee samen te voegen???
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Zuco Bekijk bericht
    gif-'filmpjes' zijn ook obsolete, te veel mb's. Er bestaat zoiets als HTML5, met players met veel mogelijkheden om te delen/linken. De site loopt achter!
    Eén draad met alles, multimedia, chronologisch.

    Huusje, Stoerebink, dit is opbouwende kritiek van een gratis schappen vuller.
    Ik verwijt je ook absoluut niets Zuco, wilde het alleen even navragen!

    De site zal absoluut achterlopen, maar een groot aantal members en gasten van de site, doen dat ook. Zo heb ik bijv. ook geen smartphone, alleen een pc waar ik al jaren mijn dingen mee kan doen, en daar ben ik ook tevreden mee!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Nee, Zuco heeft ongelijk. Die posts horen in de movie draad. Alleen gif-'filmpjes' mogen in de picture draad. Geef jij dit aan Zuco door? THX!

    gif-'filmpjes' zijn ook obsolete, te veel mb's. Er bestaat zoiets als HTML5, met players met veel mogelijkheden om te delen/linken. De site loopt achter!
    Eén draad met alles, multimedia, chronologisch.

    Huusje, Stoerebink, dit is opbouwende kritiek van een gratis schappen vuller.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Mods, even een vraagje! Horen posts met een YouTube-afbeelding, waardoor je rechtstreeks het filmpje kunt bekijken, thuis in de pic- of de movie-draad?

    Member Zuco beweert dat dit gewoon in de pic-draad mag!
    Nee, Zuco heeft ongelijk. Die posts horen in de movie draad. Alleen gif-'filmpjes' mogen in de picture draad. Geef jij dit aan Zuco door? THX!
    Reageer

    Mods, even een vraagje! Horen posts met een YouTube-afbeelding, waardoor je rechtstreeks het filmpje kunt bekijken, thuis in de pic- of de movie-draad?

    Member Zuco beweert dat dit gewoon in de pic-draad mag!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X