Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Yolanthe Cabau van Kasbergen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door TheBoss
    Volgens mij heeft haar gezicht veranderingen ondergaan die niet op een 'natuurlijke' manier te verklaren zijn. Als je bijvoorbeeld de recente caps hieronder van DutchCapper (http://www.imagebam.com/image/7351dd543122778) vergelijkt met haar gezicht in deze GIF uit haar periode in ONM:

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Of haar gezicht hier:

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    wow heb jij een vrouw of een zus of een andere vrouwlijke kennis??
    het gezicht van een vrouw verandert enorm door de jaren heen. zelf het veranderen van eetpatronen kan dit al veroorzaken. als je kijkt hoe smal het gezicht soms zelfs nog op hun 20e is in vergelijking met hun 30e dat is enorm.
    maar als jij wil denken dat ze platgespoten is prima hoor.
    ik hou me bij de feiten.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Dat waren de hormonen om opnieuw zwanger te worden; dat heeft ze destijds uitgelegd bij Humberto Tan in RTL Late Night, met andere woorden ze heeft niets laten doen maar als gevolg van het zwanger worden heeft ze dat tijdelijk zo gekregen.
    Ja dat krijg je nu als mensen weer wat lukraak gaan ******....de klok wel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
    En dat je ook niet goed leest wat member TheBoss schrijft en bedoeld.

    Met die hormonen om zwanger te worden was dat haar gezicht plots veel dikker was op TV bij RTL Late Night.
    Ze kreeg daar toen heel veel negatieve reacties op.
    En dat was dus bij het programma van Linda alwaar ze dat heeft uitgelegd waarom dat toen was.

    De plastische ingrepen wat TheBoss bedoeld, zou ik ook niet weten of dat zo is.
    Wat wel zo is, is dat ze haar haarlijn heeft aangepast....dat typische wat latino's hebben is nu geëpileerd.
    Als ze haar haren helemaal strak naar achteren in een staart draagt kan je dat goed zien.
    En ze was vroeger veel molliger. Sinds ze met Wesley is, zal ze misschien een soort (sport) dieet ofzo volgen en veel aan lichaamstraining doen waardoor ze nu een veel mooier figuur heeft.
    Ook haar gezicht is dan niet meer zo mollig. en ze zal haar wenkbrauwen ook hebben aangepast ( geëpileerd) wat ook visueel al enorm een verschil kan maken....en vergeet ook de (juiste) make-up niet.
    Die dingen kunnen er al voor zorgen dat iemand heel anders lijkt...dus ze hoeft daardoor niet iets bij de plastic-dokter hebben laten doen.
    Neem b.v. Sylvie Meis, die was vroeger ook wat molliger en toen ze met die voetballer ging werd haar figuur veel slanker...zal dus ongetwijfeld ook met de juiste voeding en sporten/training te maken hebben.
    Die vrouwen hebben dus allemaal zo'n personal trainer tot hun beschikking he...

    Maar ik zal dat dus ook niet gaan beweren dat ze NIKS heeft laten doen aan b.v. een neus of kin e.d. Ik zeg alleen even dat het dus niet altijd is wat het lijkt.
    Aangepast door Kanus; 14 april 2017, 11:37.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Dat waren de hormonen om opnieuw zwanger te worden; dat heeft ze destijds uitgelegd bij Humberto Tan in RTL Late Night, met andere woorden ze heeft niets laten doen maar als gevolg van het zwanger worden heeft ze dat tijdelijk zo gekregen.
    En dat geloof jij?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door TheBoss Bekijk bericht
    Ze blijft een hele mooie vrouw, maar het is erg jammer dat ze iets aan haar gezicht heeft laten doen. Dat was helemaal niet nodig!
    Dat waren de hormonen om opnieuw zwanger te worden; dat heeft ze destijds uitgelegd bij Humberto Tan in RTL Late Night, met andere woorden ze heeft niets laten doen maar als gevolg van het zwanger worden heeft ze dat tijdelijk zo gekregen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
18 reacties
90k views
Laatste bericht
3k reacties
3.056k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.024k views
Laatste bericht
386 reacties
469k views
Laatste bericht
497 reacties
267k views
Laatste bericht
5k reacties
11.403k views
Laatste bericht
3k reacties
8.553k views
Laatste bericht
603 reacties
866k views
Laatste bericht
Werken...
X