Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #76
    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien. Ik heb namelijk een strak plan in mijn hoofd en jij weet dus indderdaad niet wat ik wil
    Zoals ik je ook in mijn privémail naar jou aangaf, is Jeroen de admin de enige die iets zou kunnen doen voor je, al geef ik je weinig kans. Mocht het niet lukken of hij reageert niet, dan wil ik je bij voorbaat alvast zeggen dat het geen enkele zin heeft om verder via de mods hierover contact op te nemen. Ik wens je succes.

    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    #77
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Je mag doen wat jezelf wil.


    Dat zal denk ik niet gaan lukken want dat zal SPAM zijn.


    Nogmaals ( ik ben dan geen mod meer) maar daar kunnen de mods ook niet over beslissen.
    Dit zal je dan in samenwerking met Mokkels.nl moeten doen en dat zoiets dan ook op de frontpage komt.
    Dat zal dan nooit in e.o.a. hoekje op een forum komen.
    Je kan ook niet zeggen tegen BNers dat je van Mokkels.nl bent om ze tot een gesprek en fotoshoot te verleiden als je dit in je eentje gaat doen. identiteitsfraude heet dat.

    Bovendien snap ik ook niet wat je wil???
    Dus wij geven dan een paar euro aan de zwerfkatjes in Parijs of voor het uitsterven van de witte neushoorn,.....en dan?
    Dan heb jezelf nog geen geld voor een shoot en een BNer doet ook niets voor niets.
    Als die gevraagd worden voor dergelijke shoots dan hangt daar een groot prijskaartje aan en dat gaat ook met contracten e.d.
    En zo'n fotoshoot kost ook klauwen vol geld. dat is niet iemand met een simpel cameraatje, maar dan lopen er 10 man of meer op zo'n set.
    Fotograaf met een team, stylist, visagist e.d.

    Dus jij denkt dat dat allemaal maar zo kan?...b.v.:
    Hallo Sylvie Meis, ik ben Pietje Puk en ik wilde een interview met jou en dan ook nog een fotoshoot. Heb je de hele dag vrij want ik wil wel mooie foto's
    Oja je moet dat allemaal wel voor niets doen, maar dan zal ik als tegenprestatie ervoor zorgen dat er 25 euro naar de zwerfkatjes in Parijs gaat.
    De foto's plaats ik dan later op o.a. Mokkels.nl en op mijn site.
    Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien. Ik heb namelijk een strak plan in mijn hoofd en jij weet dus indderdaad niet wat ik wil
    Reageer

    #78
    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Als ik dit nu eens uit eigen initiatief regel en realiseer.
    Je mag doen wat jezelf wil.

    Mits het op de een of andere manier op het forum geplaatst kan worden.
    Dat zal denk ik niet gaan lukken want dat zal SPAM zijn.

    Zijn jullie het hier mee eens?
    Nogmaals ( ik ben dan geen mod meer) maar daar kunnen de mods ook niet over beslissen.
    Dit zal je dan in samenwerking met Mokkels.nl moeten doen en dat zoiets dan ook op de frontpage komt.
    Dat zal dan nooit in e.o.a. hoekje op een forum komen.
    Je kan ook niet zeggen tegen BNers dat je van Mokkels.nl bent om ze tot een gesprek en fotoshoot te verleiden als je dit in je eentje gaat doen. identiteitsfraude heet dat.

    Bovendien snap ik ook niet wat je wil???
    Dus wij geven dan een paar euro aan de zwerfkatjes in Parijs of voor het uitsterven van de witte neushoorn,.....en dan?
    Dan heb jezelf nog geen geld voor een shoot en een BNer doet ook niets voor niets.
    Als die gevraagd worden voor dergelijke shoots dan hangt daar een groot prijskaartje aan en dat gaat ook met contracten e.d.
    En zo'n fotoshoot kost ook klauwen vol geld. dat is niet iemand met een simpel cameraatje, maar dan lopen er 10 man of meer op zo'n set.
    Fotograaf met een team, stylist, visagist e.d.

    Dus jij denkt dat dat allemaal maar zo kan?...b.v.:
    Hallo Sylvie Meis, ik ben Pietje Puk en ik wilde een interview met jou en dan ook nog een fotoshoot. Heb je de hele dag vrij want ik wil wel mooie foto's
    Oja je moet dat allemaal wel voor niets doen, maar dan zal ik als tegenprestatie ervoor zorgen dat er 25 euro naar de zwerfkatjes in Parijs gaat.
    De foto's plaats ik dan later op o.a. Mokkels.nl en op mijn site.
    Reageer

    #79
    Als ik dit nu eens uit eigen initiatief regel en realiseer. En voor de donaties heb ik een idee. Ik kan op geef.nl een donatie pagina aanmaken dus dan kan alleen grote goede doelen gebruiken en hun rekening nummer daar neer zetten zodat alles rechtstreek daar naar toe gaat.

    Mits het op de een of andere manier op het forum geplaatst kan worden.

    Zijn jullie het hier mee eens?
    Aangepast door Epiceply; 27 maart 2018, 12:11.
    Reageer

    #80
    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Ik heb dus een nieuw ideetje voor een rubriek! Mij lijkt het leuk om een photoshoot + interview te realiseren met een BN'er. Dit wil ik dan kopelen aan een goed doel om eventueel geld op te halen voor het een en ander te kunnen bekostigen. Voor meer info kunnen de moderatoren me een prive bericht sturen.
    Daar hebben de Mods niks over te zeggen, want als het om geld gaat moet je bij de eigenaar zijn van deze site...Blixem dus, en je zou dan een administrator een PM kunnen doen.
    Je wil dus nu over de rug van Mokkels.nl ( lees: al die vele bezoekers die hier komen) een goed doel in leven roepen.
    En wat is dat goede doel dan precies? haha e.o.a. iets met een rekening nummer waar het geld naar toe kan? haha toevallig zeker jou rekening nummer.
    Ik geef sowieso NOOIT meer aan dat soort dingen want je leest het elke keer weer ( ook bij grote instellingen e.d.) dat er weer iemand met de poen vandoor is gegaan of met leuke sexfeesten en dure vakantiereizen e.d. de poen opgemaakt hebben.
    Dus ik geef al helemaal geen geld als er hier op mokkels een linkje staat...en bovendien mag dat ook niet volgens de regels...zelfs niet als het in je sig staat.

    Jij hebt toch al een eigen site? ( daar waar je die mokkel verkiezing hebt)
    Kan je toch gewoon al gaan doen wat je hierboven van plan bent.
    Daar heb je Mokkels.nl helemaal niet voor nodig....(wat dus ook sowieso niet mag volgens de regels)
    En anders heb je dus toestemming of samenwerking met het bedrijf Blixem nodig om hier geld te gaan verdienen....ook al is het een "goed doel" om daar maar vanuit te gaan dat je het ook allemaal eerlijk en goed bedoeld.
    En of Blixem daar op zit te wachten tja je zou het kunnen vragen.
    Aangepast door Kanus; 26 maart 2018, 17:54.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X