Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

uploaden van foto's

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    hoi oeds ik heb jou bericht hierover uitgeprint.maar zo te zien heb jij er geen problemen mee bij "tinypic". zo te zien bij die bovenste foto's.gr.richard. en nog bedankt
    Oorspronkelijk gepost door oeds Bekijk bericht
    Bij Tinypic moet je ze een voor een uploaden. Als je plaatje upload plaats je url in bericht, dan upload je nieuw plaatje en plaatst ook die url in bericht en dan druk je op reactie versturen. Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om imagevenue of imagebam te gebruiken als host.
    Reageer

    #2
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Bovenste zijn een voor een geupload met tinypic de onderste zijn met imagevenue gedaan, heb daar gekozen voor 300 x 300 thumbnail
    Reageer

    #3
    Bij Tinypic moet je ze een voor een uploaden. Als je plaatje upload plaats je url in bericht, dan upload je nieuw plaatje en plaatst ook die url in bericht en dan druk je op reactie versturen. Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om imagevenue of imagebam te gebruiken als host.
    Reageer

    uploaden van foto's
    ik heb in het forum van "gigi ravelli" wat nieuwe foto's geplaatst.
    en doe dat altijd met "tinypic".maar het lukt me daar niet meer om meerdere foto's in 1 keer te plaatsen.als ik een 2e foto erbij wil doen krijg ik dit te lezen: "deze pagina is verlopen".
    is er misschien een andere mogelijkheid om foto's te uploaden?
    of lig het aan "tinypic"?

    gr: richard
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X