Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #96
    Ik heb medestanders die zich in een privébericht wèl aan mij kenbaar durven maken dus het is geen 'eigen wereld'. Verder vind ik je gewoon zeer kortzichtig.
    Reageer

    #97
    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    3) Bio is gewoon verschil van mening waarvan jullie de meerwaarde niet kunnen waarderen, maar dat wil nog niet zeggen dat het maar waardeloos is en dat er helemaal niemand is die dat niet zou waarderen alleen die durven zich gewoon niet kenbaar te maken!
    Hahaha, ja precies. Die durven zich vast niet kenbaar te maken. Leef maar in je eigen wereld

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    4) Verder doe ik gewoon mijn best om er wat van te maken, niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Groetjes.
    Dat willen we allemaal maar begin dan alsjeblieft eens met de gebruiken op dit forum te respecteren. Je hebt echt eens een ban nodig om dat te leren.
    Reageer

    #98
    Bekendheid, zoekfunctie, bio.

    1) Bekendheid: begrijp ik en kan ik het ook wel mee eens zijn (al zijn er ook andere uitzonderingen denkbaar maar daar hebben jullie toch geen begrip voor);
    2) Zoekfunctie: werkt toch echt niet goed, anders zou ik er niet zo'n punt van maken. Ik heb dit ook al wel gemeld bij Huusje:
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    3) Bio is gewoon verschil van mening waarvan jullie de meerwaarde niet kunnen waarderen, maar dat wil nog niet zeggen dat het maar waardeloos is en dat er helemaal niemand is die dat niet zou waarderen alleen die durven zich gewoon niet kenbaar te maken!
    4) Verder doe ik gewoon mijn best om er wat van te maken, niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Groetjes.
    Aangepast door LadiesLover; 5 juli 2018, 13:17. Reden: Snelkoppeling werkend maken
    Reageer

    #99
    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    1)Dat komt erop neer dat alleen als iemand populair genoeg is dat deze bij ‘bekende mokkels’ mag staan
    NEE, als er b.v. een heel leuk mokkeltje in GTST bijna dagelijks te zien is, maar zij is nog een actrice die zo van de straat geplukt is, dan hoort zij eigenlijk in "opkomst".

    Nu kan het volgende gebeuren. 1. zij blijkt zo populair dat ze al binnen 1 week verplaatst word naar Ned. Mokkkels.
    2. Ze is na 4 weken alweer die serie uitgeschreven en raakt in de vergetelheid....dus staat ze in "opkomst" goed.

    Daar staat ze in afwachting, want misschien komt het toch nog goed met haar populariteit en landelijke bekendheid.





    als deze dezelfde opzoekgereedschappen zou hebben
    Mokkels.nl heeft een goed zoekfunctie....bovenaan in die grijze balk.
    Ook op Google kan je een naam van mokkel invullen met de combinatie mokkels.nl

    Dat laatste is dan zeer handig want de zoekfunctie werkt hier alleen niet bij namen met 3 letters ( of minder)



    Over die biografieën in de vorm van caps en links van interviews, overzichten etc. Die zijn ook
    - niet alleen voor de moderatoren bedoeld;
    - en ook niet alleen voor de oppervlakkige forumbezoeker;
    - en ook niet alleen voor de vrouw waar de draad voor opgezet wordt;
    - maar voor degene die oprecht geïnteresseerd is zodat iemand ook daadwerkelijk meer gewaardeerd kan worden en dus populairder kan worden.

    LOL....
    Dus jij gaat nu beweren dat jij het allemaal weet hoe het hier in zijn werk gaat.
    Lees dit topic nu maar eens: http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...an-nieuw-topic
    Deze heb ik ( destijds als Mod) zelf geschreven en ook het idee bedacht waarom er een bio bij moest.
    Maar goed jij zal het dan wel beter weten. NOT
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Beetje voorbarig om iedereen maar over één kam te scheren hè? Dan zal ik er ook eens mee komen. Begrijp nou eens dat ik het imago van deze website wat meer aanzien wil geven. Voor jullie eigen bestwil. Minder plat en dus meer geaccepteerd door iedereen. Bovendien hou ik het best beperkt tot zo veel mogelijk één en dezelfde post. Het zou zonde zijn als je die groep laat liggen!
    Hoe vaak heb je nu al niet gehoord dat mensen jouw posts irritant vinden? Trek nou eens je conclusie en begin lekker je eigen site in de plaats van hier alles te vervuilen met jouw posts.

    Ik ben nog niet vaak mensen tegengekomen met zo'n bord voor z'n kop. Echt, ik ben het helemaal zat aan het worden met jou. ******* irritant ben je. En de moderatoren laten het maar allemaal gaan.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X