Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Lengte handtekening

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heb jij dan bij "Opties wijzigen" in je acc. "Toon handtekeningen" uitgevinkt.
    Dat heb ik dan waarschijnlijk in 2005, toen ik lid werd, gedaan! Kan het me echt niet meer herinneren!
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe, maar ik heb dat nooit. Automatisch worden ze niet getoond.
    Heel af en toe, in een fractie van een seconde, poppen ze op. Voor de rest dus geen last van.
    Waarschijnlijk heb jij dan bij "Opties wijzigen" in je acc. "Toon handtekeningen" uitgevinkt.
    Maar dan zie je dus van niemand z'n sig niet meer, en dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat speciaal moet doen omdat enkelen deze sig wat uit de hand hebben laten lopen.

    Of daar echt een regelgeving van is weet ik zo ook niet.....maar het was altijd zo dat een Mod die persoon dan verzocht om zijn/haar sig aan te passen als er klachten over kwamen.
    Een mod kan zelfs zo'n sig ook verwijderen als daar geen gehoor op komt.
    Het forum heeft destijds ook de mogelijkheid al uitgeschakeld dat je daar ook geen plaatjes/gifjes en banners e.d. in kan zetten, ander zou het hier helemaal een flipperkast worden. zoals je op sommige fora wel eens ziet.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door epicje Bekijk bericht
    Hallo,

    Nu zit je onnodig veel te scrollen en worden topics onnodig lang en vervuild.

    Dank.

    Grt. Epicje
    Ik weet niet hoe, maar ik heb dat nooit. Automatisch worden ze niet getoond.
    Heel af en toe, in een fractie van een seconde, poppen ze op. Voor de rest dus geen last van.
    Reageer

    Lengte handtekening
    Hallo,

    Ik zie de laatste tijd steeds vaker dat mensen de handtekening gebruiken/misbruiken voor hele lappen tekst. Soms is de handtekening langer dan de post zelf.

    Kan hier niet een beperking aan opgelegd worden tot bijv. max 1 regel. Nu zit je onnodig veel te scrollen en worden topics onnodig lang en vervuild.

    Dank.

    Grt. Epicje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X