What's next

Aanbieding

Emily Ratajkowski
18 NOVEMBER 2017

Emily Ratajkowski showt billen en badmode

Als je bikini’s wil verkopen moet je ze wel aanhouden, Emily!

Reageren

Anouk gedumpt door Playboy?

Discussietools
9 juli 2011, 16:29
harvey2face
Frequent member
Bedankjes:86
27 bedankjes in 16 posts
?? Je foto's gratis posten op een website, is beter dan er 3 1/2 ton te krijgen voor een photoshoot? *tap tap tap, raar mens die Anouk.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft harvey2face bedankt voor deze post
Judge Knight ( 9 juli 2011)
7 juli 2011, 23:09
Redactie
Administrator
Bedankjes:3
35 bedankjes in 29 posts

Omdat Anouk haar naakte achterwerk op Twitter heeft laten zien, zou Playboy het eerdere bod van drienhalve ton hebben ingetrokken.

"Ik ben in april nog gevraagd voor Playboy." Dat laat de zangeres weten in tijdschrift Party. Ze hoefde maar n tepel te laten zien om de drienhalve ton in de wacht te slepen. Maar Anouk zei hierover: "Als je het doet, moet je het goed doen, vind ik. Ik had dus voor drienhalve ton in Playboy kunnen staan, maar ik geef het gratis op Twitter"

Hoofdredacteur van Playboy Nederland, Jan Heemskerk, heeft echter een hele andere versie van het verhaal: "Hier is niks van waar! Natuurlijk zijn wij in haar genteresseerd. Geen me n reden waarom we dat niet zouden zijn... Anouk is een waanzinnige zangeres en een prachtige vrouw. En ze doet lekker waar ze zelf zin in heeft." Verder zegt hij hierover: "Maar we hebben haar nooit drienhalve ton aangeboden, dat is wel erg veel geld. En waarom zou ik met haar onderhandelen over n tepel? Een vrouw heeft er toch echt twee, haha!"
Met citaat reageren
Reclame
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: