What's next

Aanbieding

Ariel Winter
21 NOVEMBER 2017

Ariel Winter laat lipjes doen

Actrice wil duidelijk dat men niet alleen over haar boobies praat…

Reageren

Moderator, uw aandacht voor ...

Discussietools
5 november 2017, 12:01
Enigma
Super Moderator
Bedankjes:1.917
30.135 bedankjes in 7.116 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Via via kom ik net terecht bij een artikel op de voorpagina (van 31 oktober, dus niet het nieuwste), m.b.t. Selena Gomez, geschreven door Zeebonk.

In de commentaren staan een drietal vreemde Engelse berichten, wat bij mij overkomt als Spam. Of in ieder geval raar.

Misschien dat daar eens naar gekeken kan worden.....
Dat is aan Blixem zelf, wij kunnen alleen modereren op het forum.
In het verleden konden we daar overigens wel deels modereren.
De volgende gebruiker heeft Enigma bedankt voor deze post
stoerebink ( 5 november 2017)
5 november 2017, 11:56
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:102.883
2.590 bedankjes in 1.135 posts
Via via kom ik net terecht bij een artikel op de voorpagina (van 31 oktober, getiteld Selena Gomez is Billboards Woman of the Year). Geschreven door Zeebonk.

In de commentaren staan een drietal vreemde Engelse berichten, wat bij mij overkomt als Spam. Of in ieder geval raar.

Misschien dat daar eens naar gekeken kan worden.....

Laatst gewijzigd door stoerebink; 5 november 2017 om 12:01.
Met citaat reageren
4 november 2017, 15:26
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.123
17.105 bedankjes in 3.362 posts
Citaat:
Ik heb er toch een dubbel gevoel over. Maar anderen zijn hiervoor ook geband, dus.....
Van waar je dubbele gevoel? De regels zijn toch duidelijk? Hij is meerdere keren gewaarschuwd en hij heeft tal van andere keuzemogelijkheden voor een host. Het is zijn keuze geweest om -tegen alle verzoeken in- toch door te gaan met de hosts die wij hier niet willen.
stoerebink ( 4 november 2017)
4 november 2017, 13:29
stoerebink
Premium Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Dank je, Stoerebink. Dan is hij nu verleden tijd.
Ik heb er toch een dubbel gevoel over. Maar anderen zijn hiervoor ook geband, dus.....
Met citaat reageren
4 november 2017, 10:14
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.123
17.105 bedankjes in 3.362 posts
Citaat:
Nou ja, dan toch maar!

Gisteren: Onbekende Mokkels - Sexy Fitness Models
Vandaag: Onbekende Mokkels - Tan Lines

Overigens heeft die gast wel ballen. Hij heeft boven jouw posting met de laatste waarschuwing, in Tan Lines, gewoon weer een nieuwe lading pics geplaatst.
Dank je, Stoerebink. Dan is hij nu verleden tijd.
stoerebink ( 4 november 2017)
Reclame
3 november 2017, 15:50
stoerebink
Premium Member
Citaat:
Bedankt, Stoerebink. Hij is eerder ook al de fout ingegaan. Ik heb hem een allerlaatste waarschuwing gegeven. Mocht je signaleren dat hij na vandaag, 27-10 10:54 weer de fout ingaat, meld het me dan. Bedankt!

GRTZ
Huusje
Nou ja, dan toch maar!

Gisteren: Onbekende Mokkels - Sexy Fitness Models
Vandaag: Onbekende Mokkels - Tan Lines

Overigens heeft die gast wel ballen. Hij heeft boven jouw posting met de laatste waarschuwing, in Tan Lines, gewoon weer een nieuwe lading pics geplaatst.
Met citaat reageren
2 november 2017, 13:23
joppie
Forum regular
Bedankjes:1.708
589 bedankjes in 229 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
... En dat doe ik eigenlijk alleen maar omdat mijn provider geen pakketten aanbiedt waar GEEN TV in zit. Anders zou ik dat waarschijnlijk nemen, en keek ik zonder iets te missen, niks meer.
Ik heb net vorige maand mijn TV abbo opgezegd en heb nu dus alleen nog maar internet. Ga ik dat missen? Ik denk het niet want ik heb mijn TV nu bijna een jaar waarbij alleen de stekker in het stopcontact zit
Het enige wat ik voorheen nog wel eens keek was Discovery Channel of National Geographic (vanwege de programma's en kortere reclames, maar dat laatste is er nu ook niet echt meer bij volgens mij.)
2 november 2017, 12:20
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.052
6.458 bedankjes in 1.653 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Ik kijk dan ook vrijwel nooit meer TV; het EK of WK voetbal als Nederland meedoet, en dan alleen de Nederlandse wedstrijden. En dat doe ik eigenlijk alleen maar omdat mijn provider geen pakketten aanbiedt waar GEEN TV in zit.
Rare provider heb je dan. Ik heb hier ook alleen maar een Inet pakket...
en voor TV heb ik dan weer een abo bij CD op Sat.
Als het jou alleen om EK en WK voetbal gaat, zou je ook een schoteltje kunnen plaatsen.
Je kijkt dan gratis (FTA) naar de buitenlandse zenders. De Duitsers en Engelsen hebben ook nog beter HD beeld ook dan hier in Ned. en zenden dat voetbal dus ook uit.
En op sat zijn ze in het buitenland hier en daar al bezig met 4K, dus grote kans dat zoiets tijdens WK ook te zien is. (btw. moet je wel een 4K decoder hebben en een buitenlans abo )
En met de juiste normale HD decoder valt er ook nog heel veel (gratis)te streamen.

Laatst gewijzigd door Kanus; 2 november 2017 om 12:23.
Met citaat reageren
2 november 2017, 00:55
blahblah
Active member
Bedankjes:798
673 bedankjes in 243 posts
Iedereen vindt Netflix fantastisch: TV kijken zonder reclame! (Voor mij is niet het aanbod, maar de afwezigheid van reclames, de reden waarom ik Netflix heb.) Maarruh... Hadden we dat 40 jaar geleden ook niet? Gewoon, op TV? De geschiedenis herhaalt zichzelf...

Ik kan me herinneren dat (ik meen) de VARA in de jaren '80 eens een dag lang Amerikaanse TV heeft laten zien. Verschrikkelijk vond ik het! Maar de Nederlandse TV anno nu is nog veel erger. Ik kijk dan ook vrijwel nooit meer TV; het EK of WK voetbal als Nederland meedoet, en dan alleen de Nederlandse wedstrijden. En dat doe ik eigenlijk alleen maar omdat mijn provider geen pakketten aanbiedt waar GEEN TV in zit. Anders zou ik dat waarschijnlijk nemen, en keek ik zonder iets te missen, niks meer.
Met citaat reageren
1 november 2017, 18:01
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.052
6.458 bedankjes in 1.653 posts
Citaat:
Inderdaad! En dat is nou precies waarom ik al ruim 11 jaar met veel plezier zonder televisie leef
Ja...hahaha en dat is waarom ik satelliet kijk en je nog een eigen decoder MAG en KAN hebben.
Zo neem ik altijd de programma's/films op die ik wil zien.
Start dus een tijd later pas de opname ( ook ondertussen als het programma of film nog bezig is) en op die manier kan je telkens alle reclame snel doorspoelen.
Vaak kijk ik dus niet live, maar loop een half uur of 3 kwartier achter ( ondertussen met hond wandelen e.d. )
Tegen de tijd dat b.v. een film dan (live) is afgelopen zit ik ook al vaak op het eind met kijken van de opname.
Het mooie is ook dat ik gewoon wel 4 HD programma's of films TEGELIJK kan opnemen op m'n HDD....( btw ik heb 2 decoders dus dat zijn eigenlijk 8x een film die op dezelfde tijd zou beginnen haha....maar dat doe ik nooit hoor, meestal maar 1 of 2 tegelijk....heel soms 3
Dus ook als er morgen of volgende week een keer niks op TV is heb ik nog een volle HDD met films e.d....er staan hier opnames/films op van 2012 t/m 2017.

Helemaal geen TV gaat me te ver, want er zit ook wel wat goeds tussen.
Gelukkig kunnen we dat tegenwoordig veelal zelf bepalen als je dus wat creatief bent zoals een EIGEN decoder nemen en reclames doorspoelen.
En je hebt nu TV's die op Inet zitten, dus je kan zelf een film of serie gaan streamen met Netflix of Youtube e.d.
Of je kijk je filmpies en foto's e.d. van je PC
Kortom je zit gelukkig niet meer vast aan RTL en SBS en NPO e.d. maar je kan je eigen TV avondje zelf invullen.
De jeugd van tegenwoordig doet geloof ik al niet anders meer...die kijken alleen nog maar dingen van Inet. TV zenders die we nu kennen gaan het in de toekomst dan ook vast moeilijk krijgen.

Laatst gewijzigd door Kanus; 1 november 2017 om 18:09.
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: