Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Hoe zet ik een film van mijn recorder op een usb?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Dus geen gezeul meer met Gb's die je dan eerst op PC moet zetten voor een paar caps....alleen voor filmpies maken is dat dan nog nodig dat het op je PC komt...ik doe dat dan via drag/drop in Windows verkennen.
    Dat gaat super snel. Als je bewerkingsprogramma opstart is de data al binnen. Programma's van een uur duurt wat langer, maar gaat nog tamelijk snel. Je weet toch wel hoe snel ik de caps altijd op Mokkels heb staan..

    Wat betreft Shoppa's verhaal, die heeft het over een recorder die HD opneemt, dus die heeft zeker niet de mogelijkheden die jij met een dreambox hieronder schetst
    Aangepast door Enigma; 31 augustus 2014, 09:20.
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Sommige recorders hebben ook de mogelijkheid om via FTP op de recorder te komen. Je recorder hangt dan met utp kabel aan je netwerk.
    Dat kan zelfs zonder FTP
    Gewoon in Windows Verkennen bij "netwerk" je decoder kiezen ( ik heb hier 3 stuks Dreamboxen inhangen en dan de .ts file direct openen/afspelen op de HDD van decoder.
    Dus geen gezeul meer met Gb's die je dan eerst op PC moet zetten voor een paar caps....alleen voor filmpies maken is dat dan nog nodig dat het op je PC komt...ik doe dat dan via drag/drop in Windows verkennen.

    @Shoppa
    Welke provider heb je??? b.v. bij UPC kan je het vergeten met die dichtgetimmerde decoders van hun.
    En TV via Glaskabel is het ook maar de vraag of je decoder dat toelaat.
    M.a.w. decoders "van de provider zelf" die je daar koopt/huurt al dan wel of niet gratis, die zijn meestal WAARDELOOS !!!
    En dan zijn er b.v. nog andere obstakels zoals het CI+ als je provider dat heeft. dan wordt b.v. een opname wel op je HDD gezet, maar zal pas worden gedecodeerd als men hem op diezelfde decoder ook afspeeld.
    Je kan dan de data misschien nog naar PC halen, maar zal je dan niks aan hebben.
    Aangepast door Kanus; 30 augustus 2014, 22:59.
    Reageer

    #8
    Wat voor recorder heb je? Merk en type?

    Niet alle recorders hebben de mogelijkheid data van recorder te halen.
    Het zou overigens ook in de gebruiksaanwijzing moeten staan.
    Sommige recorders hebben ook de mogelijkheid om via FTP op de recorder te komen. Je recorder hangt dan met utp kabel aan je netwerk. Dit kan ook draadloos. Heb dat zelf ook hier.
    Reageer

    Hoe zet ik een film van mijn recorder op een usb?
    Ik heb sinds kort een recorder en goed HD tv, dus ik wil iets opnemen, op mijn pc zetten en caps eruit maken voor mokkels, of gewoon caps maken op mijn tv als dat ook mogenlijk is.

    Hoe doe ik dit? ik ben al naar library gegaan > tools > move maar mijn usb staat er niet tussen terwijl ik wel films van die usb kan kijken dus hij doet het wel.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X