Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Flash video downloader via Firefox

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Flash Video Downloader maakt van dit filmpje 38 .ts-filmpjes.
    Ja en dat is volgens mij nu juist de grap
    Hij maakt geen 38 complete filmpies...b.v. van verschillende kwaliteit en extensie, maar de video komt zeg maar ik blokken binnen....steeds komt er dus zo'n blokje bij als de video verder afspeelt.
    Misschien dat het mogelijk is dat je elk zo'n stukje toch aan de praat kan krijgen en je ze dan allemaal in een edit proggie aan elkaar kan plakken....maar ben er bang voor !!
    Ik zie wel dat het een .ts is ( transport stream) maar tijdens opslaan krijg hij die niet mee....dus !!!!

    Zal wel weer een strategie zijn van RTL om ervoor te zorgen dat jij niks meer mag hebben zonder daar eerst voor te betalen...en dat ze bang zijn dat zoiets op b.v. Youtube komt en van daaruit verder gedeeld zal worden ipv op HUN rtl site voor de nodige hits en de reclame.
    Valt me nog mee dat het gratis is...voor veel dingen moet je daar al eerst je knip trekken.

    P.s. je zou het nog kunnen krijgen door gebruik te maken van een Screen Recorder ( scherm recorder)
    Daarmee neem je alles op wat je op JOU beeldscherm ziet.
    Aangepast door Kanus; 8 januari 2014, 14:12.
    Reageer

    Flash video downloader via Firefox
    Ik heb sinds kort Firefox met de Flash Video Downloader en dat werkt op zich prima. Maar nu wil ik het filmpje op http://www.koffietijd.nl/uitzendinge...in-vier-weken/
    dowloaden.
    Flash Video Downloader maakt van dit filmpje 38 .ts-filmpjes. Die slaat 'ie allemaal netjes op, maar ik kan er geen videobestand van creëren. Weet iemand hoe ik dat moet doen?

    Alvast bedankt!
    GRTZ
    Huusje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X