Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Handige Screenshot tool

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    oow ik zie het nu, sorry verkeerde topic wist niet dat hier een topic voor was. stom van me
    Reageer

    #2
    Verplaatst naar Troubleshoot.
    Reageer

    #3
    Dit soort topics kan je beter in "troubleshoot techniek" aanmaken.

    Btw, ik gebruik het "knipprogramma" dat standaard in Windows 7 aanwezig is.
    Zoveel heb ik ook niet te knippen. en werkt zeer goed...ook uitsnijden of vol scherm e.d.

    En zoals Oeds al zegt maak je normaal geen Caps van een screenshot....ja alleen die LQ caps die je van Inet streams ript van uitzending gemist en youtube e.d.
    Een TV kaart is zelfs ook al ouderwets...tegenwoordig staan je opnames op de harde schijf van je decoder en log je d.m.v. thuisnetwerk met je PC direct in op al je decoders. ( heb zelf 2 Sat HD decoders in mijn netwerk hangen. )
    Of je gebruikt een NAS waar al je PC's en Sat of TV decoders aanhangen.
    Open op je harde schijven de opname's die je afspeelt in een player op je PC en met een eenvoudige toets combi maak je je ( HD) caps van elk gewenst frame.
    Op die manier is het zelfs niet eens meer nodig om de opnames eerst naar je PC te halen....dat doe je alleen nog om een filmpie te kunnen maken.

    En wil je LIVE Caps maken zonder dat je opnames maakt, dan kan dat weer via webinterface
    in je browser ( wel de goede decoders gebruiken hé )
    Dan kan je gewoon via een player (VLC) live HD TV kijken/cappen op je PC....desnoods draadloos op je laptop.

    Zo zie je maar...Screenshot voor caps ??? niet meer nodig
    Aangepast door Kanus; 4 november 2012, 15:39.
    Reageer

    Handige Screenshot tool
    http://download.cnet.com/GreenShot/3...b_content;main

    Handige tool die het plaatje meteen voor je uitknipt en kan opslaan, bewerken en omzetten in paint

    Scheelt toch weer wat tijd voor de meeste cappers.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X