Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

KPN-Hacking

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Om 6.30 uur kon ik eindelijk weer inloggen, dat irritante venstertje was weg.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Ik wacht wel even een nachtje met Outlook opstarten!
    Gelukkig heb ik geen KPN

    Maar ik lees net op de NOS nieuws site dat dat inloggen
    nog wel even kan duren omdat er een wachtrij is ontstaan.
    2.000.000 mensen willen dus opeens met z'n allen inloggen.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Oeds
    Bij outlook heb ik nog nooit een netwerkwachtwoord hoeven in te typen. Alleen eerste keer moest ik mijn normale gegevens invullen
    Ik heb deze ervaring 1 keer eerder gehad, toen was ik nog bij chello! Na een nieuwe installie of aanpassing kreeg ik precies dezelfde ellende. Toen binnen een paar dagen 3x aan de telefoon gehangen en ineens deed de mail het weer. Er is toen nooit een verklaring van UPC voor gegeven, maar er zat waarschijnlijk binnen hun systeem iets niet goed.

    Nu bij KPN precies hetzelfde, account is afgesloten geweest, en na herstart ineens dat venster. Ik vind het het verhaal iets te toevallig.
    Ik wacht wel even een nachtje met Outlook opstarten!
    Reageer

    #4
    Weet iemand misschien wat of het probleem is, wanneer je outlook opent en er telkens weer een venster verschijnt waarin gevraagd wordt naar het netwerkwachtwoord.

    Ik heb alles wat ingevuld moet worden al tig keer gecontroleerd, en weet zeker dat alle gegevens kloppen. Toch blijft dat venster bij het binnenhalen van mail maar tevoorschijn komen!

    Volgens de klantenservice van KPN moet ik een uurtje wachten, dan is alles weer in orde, want zolang duurt het voordat een nieuw wachtwoord is geaccepteerd?

    Weet iemand of ik er wat aan kan doen?
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door buurman
    Volgens mij heb je de verkeerde link geplaatst en moet het deze zijn http://pastebin.com/2vYRVMtq
    (tip: zoek met CTRL+F op je woonplaats)

    Waarom moest je dan nieuwe wachtwoorden aanvragen als jij niet op de lijst staat?
    Je had gelijk wat betreft de link, Buurman, die heb ik inmiddels verwijderd.

    Op de KPN-site staan duidelijke instructies, waarbij je o.a. bij Marktplaats, bank e.d. je wachtwoorden moet veranderen!

    De instructies gelden voor alle KPN-klanten, niet alleen voor de 500 op de lijst. Ik heb uit voorzorg alle wachtwoorden waar financiële gegevens achter zitten, ook verandert.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X