Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Wel beeld geen geluid

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Wel beeld geen geluid

    mijn geluid doet het eindelijk, maar hij stoord!

    wat moet ik doen?
    Reageer

    #2
    RE: Wel beeld geen geluid

    Drazic schreef: ik heb hetzelfde probleem: bij het downloaden van The.Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers.CD3-PosTX (geldt waarschijnlijk ook voor 1 en 2, maar die zijn nog niet binnen) heb ik wel beeld, maar geen geluid, error downloading codec..maar hoe kom ik aan de benodigde codec? iemand idee?
    en haha, om dit te voorkomen download ik altijd 2 bestanden, alleen de andere heeft wel geluid maar geen beeld.. :-( het gaat in dit geval om The.Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers.CD2.DVDScr.XV iD-ViTE komt iemand dit bekend voor of heeft iemand de oplossing hiervoor? ik zou al heel veel hebben aan een site met veel onbekende audio codecs!
    ik weet niet of je het programma ***** kent? met dit programma kun je kijken welke codec (zowel audio als video) het filmpje gebruikt en geeft ook aan of het geinstalleerd is of niet. [hier kun je hem downen je kunt de naam van de audio codec (die je als het goed is nog niet hebt) intypen bij google om hem ergens te downen

    Succes Garfield
    Reageer

    #3
    RE: Wel beeld geen geluid

    ik heb hetzelfde probleem: bij het downloaden van The.Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers.CD3-PosTX (geldt waarschijnlijk ook voor 1 en 2, maar die zijn nog niet binnen) heb ik wel beeld, maar geen geluid, error downloading codec..maar hoe kom ik aan de benodigde codec? iemand idee?
    en haha, om dit te voorkomen download ik altijd 2 bestanden, alleen de andere heeft wel geluid maar geen beeld.. :-( het gaat in dit geval om The.Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers.CD2.DVDScr.XV iD-ViTE komt iemand dit bekend voor of heeft iemand de oplossing hiervoor? ik zou al heel veel hebben aan een site met veel onbekende audio codecs!
    Reageer

    #4
    RE: Wel beeld geen geluid

    Kingbee schreef: je kunt ook én winamp (voor 't geluid) én een mediaplayer (beeld) tegelijkertijd gebruiken ..zo heb je nog beide
    Hahaha laat ik dat nou al geprobeerd hebben! Timing ***** dan big time
    Reageer

    #5
    RE: Wel beeld geen geluid

    Degro schreef: Ik heb het volgende probleem. Als ik een filmpje wil afspelen dan krijg ik we beeld maar geen geluid. Speel ik hetzelfde filmpje af in winamp dan krijg ik WEL geluid (uiteraard geen beeld want oude versie winamp).

    Waar zou dat aan kunnen liggen/ Ik gebruik windows 98 second edition. Ik heb de volgende prog's gebruikt. Divx, mediaplayer, qiucktimeplayer en power DVD overal hetzelfde resultaat. Ook staat het geluid open.

    Anybody?


    Groet,

    Degro
    je kunt ook én winamp (voor 't geluid) én een mediaplayer (beeld) tegelijkertijd gebruiken ..zo heb je nog beide
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
710 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X